|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Arrangere kunstverksted for barn - trenger tips!Jeg tenkte å arrangere et kunstverksted for drøyt ti barn på 8 år, som et slags juleverksted, bare at det ikke er jul (det er barnebursdag). Men jeg aner ikke hva som kan være kult å lage! Er det noen som har gode tips til hva som kan bli bra? Det blir et stort langbord, det er godt med plass. Det gjør ikke noe om det krever litt utstyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arrangere kunstverksted for barn - trenger tips!Ren gjetting herfra, Søstrene Grene?
![]() |
#6 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Arrangere kunstverksted for barn - trenger tips!Om du vil dra det kreative inn i serveringen også, å dekorere cookies eller muffins er stas i den alderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Leser
|
![]() Sv: Arrangere kunstverksted for barn - trenger tips!Kakepynting er veldig stas (og så slipper du ... ) muffens, en del glasurer og mye topping
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: Arrangere kunstverksted for barn - trenger tips!
Lyslykter er jo litt koselig nå om høsten, da
![]() |
#9 |
Trøtt
|
![]() Sv: Arrangere kunstverksted for barn - trenger tips!Jeg lurer veldig på hva drøyt ti barn er. Er det ti barn og en lillebror? Tolv barn men en med brukket ben og en med nedsatt hørsel?
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Arrangere kunstverksted for barn - trenger tips!Jeg har syyyyykt mange refills til limpistol. Bare 1 limpistol da.
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Arrangere kunstverksted for barn - trenger tips!Hvis noen er i målgruppen: dekorere spisepinner med limpistol og male etterpå, så får man sin helt personlige tryllestav!
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Arrangere kunstverksted for barn - trenger tips!Til en vennegruppe kjøpte jeg sånne pappmasker (karnevalsmaskeopplegg) fra Panduro, hadde ymse stæsj å lime på (perler, fjær, whatnot), maling og tusjer, og lot dem slå seg løs. Det var topp stemning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Arrangere kunstverksted for barn - trenger tips!Jeg ville kjøpt inn noen av disse eskene: https://panduro.com/nb-no/products/b...lbokser-801025
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror jeg hadde unngått glitter; kommer an på barna.
![]() |
#19 |
Peppy!
|
Ja, jeg har fått den tilbakemeldingen fra flere, at de er for små til det. Så da utgår limpistol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Arrangere kunstverksted for barn - trenger tips!Øh, fordi det er varmt? Eller fordi de kan ha limpistolkrig? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|