|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Bestillingstid komfyr og oppvaskmaskinNoen som har handlet det i det siste?
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Bestillingstid komfyr og oppvaskmaskinDet kommer jo an på om de har ting på lager. Power het Expert før. I tillegg har du Skousen, Elkjøp og Ikea for eksempel.
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Bestillingstid komfyr og oppvaskmaskinJeg fulgte med på tilbud fra de store kjedene og brukte også prisjakt.no aktivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Bestillingstid komfyr og oppvaskmaskinDet meste kan kjøpes hjemmefra nu til dags.
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Bestillingstid komfyr og oppvaskmaskin
Ja. Det er nesten å anbefale, for da kan du få oversikt over hvilke funksjoner du trenger i ro og mak, uten å bli snakket trill rundt av en butikkselger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestillingstid komfyr og oppvaskmaskinVil bare tipse om at det også finnes bruktsalg av hvitevarer som leverer hjem, skal se om jeg finner linken.
![]() |
#8 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Bestillingstid komfyr og oppvaskmaskinSvane hvitevarer, var det nok jeg tenkte på. Vi kjøpte ekstra kjøleskap der til 2000 kr, ubrukt men med transportskade på siden som ikke betyr noe for oss siden skapet står i en nisje.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Bestillingstid komfyr og oppvaskmaskinDet kommer helt an på tenker jeg. Alt bør kunne fikses hjemmefra, ja. De kan montere også; gi beskjed om at du trenger hjelp til det.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Bestillingstid komfyr og oppvaskmaskinHadde bestilt når du får overtakelsesdato slik at det står klart til du flytter inn.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Bestillingstid komfyr og oppvaskmaskin
Enig. Det eneste var at vi satt pris på å kunne teste asjettene våre i oppvaskmaskinen før vi kjøpte, så vi tok med oss noen og prøvde i butikk. Men vi er fire stykker og avhengig av å kunne stable godt, tror neppe jeg hadde gjort det samme om det var bare meg.
![]() |
![]() |
|
|