|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Trådløse ørepropper for små ører?Finnes dette - eller varianter som sitter godt i alle typer ører, og samtidig ser litt kule ut? En av ungene får ikke AirPods til å sitte.
![]() |
![]() |
#3 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trådløse ørepropper for små ører?Jeg har lite hode og små ører. Er veldig fornøyd med Jabra Elite Active 7. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Trådløse ørepropper for små ører?Jeg får heller ikke AirPods pro til å sitte spesielt lenge, men de kom med ulike størrelser på proppene (som jeg aldri har fått til å byte, og nå har jeg rotet dem bort)
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trådløse ørepropper for små ører?Jeg vet ikke om de er kule, men jeg har endelig funnet disse, etter å ha strevd med det samme selv. De er de eneste øreproppene jeg har kunnet bruke uten at det har gjort vondt. Jeg har, i følge audiografen jeg var hos i forrige uke, usedvanlig små ører og øreganger.
![]() |
![]() |
#6 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trådløse ørepropper for små ører?Jeg har knøttsmå ører, men ikke problemer med aiprods pro. Man kan jo bytte sånn knått til den minste.
![]() |
#7 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Trådløse ørepropper for små ører?Jabra Elite Pro 7 fungerer i mine øyrer, og eg er veldig nøgd med dei.
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Trådløse ørepropper for små ører?
Ja, det stemmer - men han har en eldre modell uten gummiknott. Tror han har testet våre med de minste knottene uten stort hell.
![]() |
![]() |
#10 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Trådløse ørepropper for små ører?En gryte til med små ører her. Jeg kan bruke Beats med de minste proppene. Beats ble kjøpt opp av Apple for boen år tilbake, og er derfor lette for Apple-produkter å leve med.
Sist redigert av Miss Norway : 18-09-23 kl 07:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Trådløse ørepropper for små ører?Her i huset er det en del urbanista-propper. Jeg tror det er urbanista Lisbon mellomste fikk, de minste mannen fant, da hun var rundt 10. Hennes er knall rosa, men de kommer i mange farger
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Trådløse ørepropper for små ører?Jeg har JBL og der fulgte det med flere typer å bytte med. Men den snakker vel kanskje ikke med Apple?
![]() |
#13 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Trådløse ørepropper for små ører?Mine barn som også har små ører, har JBL. De ligner litt på Apple sine, men satt mye bedre i ørene på alle tre og de er godt fornøyde. Alle har IPhone og det er uproblematisk. Selv er jeg glad i mine Jabra. Jeg liker heller ikke Apple sine, dels fordi de ikke sitter godt og dels fordi jeg synes lyden er bedre i Jabra sine. Jeg husker ikke hvilken modell jeg har, men de er kjøpt sent på sommeren i år og kostet rundt 1600 kr, mener jeg å huske. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|