|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Foreslå en strikkeoppskrift du liker!Jeg har nydelig garn liggende til en genser som jeg ikke kommer til å strikke likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Foreslå en strikkeoppskrift du liker!Eg har lyst å strikke Sweater no 18 i den tjukkelsen.
![]() |
![]() |
#4 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreslå en strikkeoppskrift du liker!Hva med Pine Sweater fra G-uld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Foreslå en strikkeoppskrift du liker!Jeg skal til med denne https://www.raumagarn.no/oppskrifter...r#&gid=1&pid=6 Har kjøpt garn til to, julegaver. Litt optimistisk, men det er jo.. en stund til jul. Strikkefastheten er der nesten ift hva du ønsker deg.
![]() |
#6 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreslå en strikkeoppskrift du liker!Pine sweater! Så fin!
![]() |
#7 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreslå en strikkeoppskrift du liker!Denne villblomstgenseren! Kjempefin! Og skikkelig artig å strikke, jeg har strikket to. https://www.raumagarn.no/oppskrifter...llblomstgenser
![]() |
#8 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreslå en strikkeoppskrift du liker!Jeg legger til Rydraud/Rusty cardigan også: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|