|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spisesteder i Reykjavik?Har noen tips til egnede spisesteder med ungdom i Reykjavik? Rene sjømatsteder er ikke aktuelt.
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Spisesteder i Reykjavik?Jeg er også på jakt etter slike tips, men til meg og noen exkollegaer. Har sendt sms til en venninne som bor der. Hvem vet, kanskje jeg til og med får svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Spisesteder i Reykjavik?Mine liker godt sushi the train, KFC, Tapas barinn, Tres Loco og Yuzu hamburger. For mat.
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Spisesteder i Reykjavik?Takk for tips, særlig for Fly - vært der flere ganger før men ikke fått med meg denne.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Spisesteder i Reykjavik?Vi spiste her da jeg var i reykjavik I sommer - og jeg tenkte at det ville vært et fint sted å ta med min litt kresne yngstedatter: https://fjallkona.is/en/fjallkonan-english/
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Spisesteder i Reykjavik?Hamborgarabúllann er obligatorisk for oss. Ellers er det mathaller _overalt_ på Island for tida, så det finner dere nærmest hvor som helst. Vi prøvde en som lå nede i havna, like ved sjøfartsmuseet, i sommer, og fikk god mat der.
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Spisesteder i Reykjavik?
+1 på alt dette.
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
Vi var i Vesturbæjarlaug i sommer, det var en herlig opplevelse. (I motsetning til Blue lagoon, som jeg ble skikkelig skuffet over, på grunn av (manglende) kamerapolicy.)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
Det er også kommet et spabad i Kopavogur som heter Sky Lagoon. Det er ikke et tradisjonelt basseng, men et bad og spaanlegg med utsikt over havet. Vi var der tidlig på dagen i høstferien og da var det lite folk og god plass. Dog lov med kamera der også hashtag instavennlig.
![]() |
|
|