|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Den store hundetråden #5Fant ingen åpen hundetråd, så starter ny.
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Den store hundetråden #53 år eller så.
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Den store hundetråden #5Kanskje feil tråd, men jeg er altså så lykkelig over å finne et supert bonushjem til boffsen min! Rett i nærheten, fleksibelt, med hage og mange mennesker å være glad i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store hundetråden #5Spent på om det blir «folk» av tolleren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Den store hundetråden #5Vi har problemer med den oversosiale hunden. Han bor i to hjem og har stort sett tilgang til hjemmeværende mennesker i det andre hjemmet. Hos oss må han være alene på dagtid i ukedagene og det klager han høylydt på. Naboklagen tilsier at han bjeffer eller piper nærmest ustanselig.
![]() |
#8 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store hundetråden #5Nå vet ikke jeg hvordan hundeholdet fungerer generelt i det andre hjemmet, men det ville jo vært best for alle parter, ikke minst for hunden, at det tas tak i problemet også der. Trene systematisk på å være alene. Har man en god menneske-hund relasjon i bånn er dette enklere å få til enn hvis hunden har fått lov å sjefe og styre. Trening er ferskvare og jeg måtte selv vedlikeholde det å kunne være alene under pandemien. Endeløse turer uten hund bare for å opprettholde noe hun allerede kunne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Den store hundetråden #5Hverken samarbeid mellom hjemmene eller permanent bosted hos meg er snarlig aktuelt. Sistnevnte løsning fordi det da betyr at barna «mister» hunden sin.
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Den store hundetråden #5Åh Blondie, det høres vanskelig ut! Kunne det være en løsning at dere har hunden bare i helgene når det er deres uke? Gitt at det ikke er lang reisevei...
![]() |
|
|