|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Overnattingssteder i Norge som har overrasket deg positivt i det siste?Ikke i Norge, men i nærheten. (Litt avhengig av hvor i landet du bor.) Så velger jeg å reklamere for Hotell Pigalle i Gøteborg. Utrolig sjarmerende og med skikkelig god frokost. I tillegg til at Gøteborg er en skikkelig kul by.
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Overnattingssteder i Norge som har overrasket deg positivt i det siste?For to år siden så overnattet vi på Energihotellet. Litt pes å komme seg dit, men så utrolig flott og gjestmildt!
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overnattingssteder i Norge som har overrasket deg positivt i det siste?Sylte hotell i Valldal.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Overnattingssteder i Norge som har overrasket deg positivt i det siste?Skjolden hotel - Vi booket det bare for at det var et passe sted å stoppe på, men vi ante ikke hvor fantastisk mat vi skulle få. Flott sted! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Overnattingssteder i Norge som har overrasket deg positivt i det siste?Storfjord hotell! Er nok av de dyrere her i landet, men fantastisk sted, service og mat. https://www.storfjordhotel.com/no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Overnattingssteder i Norge som har overrasket deg positivt i det siste?Dalen hotell i Dalen, Tokke, Telemark. Jeg fikk riktignok et spøkelse på besøk på natta og kommer aldri til å sove der igjen, men det var likevel en helt fantastisk opplevelse. Bygget, rommene, matsalen, salongen, personalet. Til og med sprit-dispenserne var tidsriktige. (Mulig de er tatt vekk nå, det er vel et år eller to siden jeg var der.) De har vinterstengt pga dårlig isolert bygg (og lite turisme), så mulig man må vente til sommeren igjen.
![]() |
#10 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Overnattingssteder i Norge som har overrasket deg positivt i det siste?
Oj. Spøkelse? Fortell gjerne mer |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ute av drift
![]() Sv: Overnattingssteder i Norge som har overrasket deg positivt i det siste?
Huff, nei, nå som jeg har det litt på avstand er det bare teit, men det føltes virkelig der og da. Jeg våknet på natta av følelsen av å bli dyttet ut av senga og at det blåste veldig, selv om ingen ting var åpent. Men jeg hadde jo ligget og lest i hotellboka rett før jeg sovnet, om alle historiene som går om det bygget.
![]() |
#12 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Tenkte også Pigalle, var der i helga. Fantastisk!
![]() |
#13 |
lettere utlada
|
Skriver under på Dalen Hotell. Fantastisk hotell og koselig sted. (Selv om jeg har familie der, så har jeg overnattet på hotellet noen ganger. )
![]() |
#14 |
Ute av drift
![]() Sv: Overnattingssteder i Norge som har overrasket deg positivt i det siste?Hotellet fortjener å bli vist frem også.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overnattingssteder i Norge som har overrasket deg positivt i det siste?Nå ble jeg riktignok ikke overrasket, stedet snakkes mye om i Trøndelag, men Stokkøya skal vi definitivt tilbake til: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|