|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Finnes det en god ferdigpizza?Jeg er ikke så bevandret i ferdigpizzaens verden, og jeg innser at dette og spørsmålet er litt i samme klasse som da fotballfrue (lot som hun?) ikke visste hvordan man viste fingeren, men jeg lar det stå til.
![]() |
#2 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Jeg har ikke funnet noen som ikke er uspiselige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Picard Norge (signe deres minne) hadde fantastiske frossenpizzaer. Det meste fra Picard var fantastisk. Og det var ikke dyrt. Så utrolig ergelig at de ikke fikk det til. De ekspanderte nok akkurat litt for raskt, og gikk de over ende. Picard har flere ganger blitt kåret til den mest populære butikkjeden i Frankrike. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Dersom du har klart deg til nå uten frossenpizza og synes det smaker så vondt at du ikke klarer å spise det, så klarer du deg kanskje litt til uten frossenpizza i livet?
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?
Jeg har ikke lyst til å teste masse vond pizza.
![]() |
#8 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Jeg synes Dr Oetker Ristorante mozzarella er den minst kjipe ferdigpizzaen. Ingen højdare, men helt grei.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Jeg synes mozzarellapizzaen (altså margharitaen) til Dr Oetker er den beste jeg har smakt, og at deres Pepperoni og Speziale også er helt greie. Har ikke prøvd særlig mange andre ferdigpizzaer, og ingen som er bedre enn dem. Så fra mitt ståsted er det ikke særlig håp om bedring for deg.
![]() |
#11 |
Tatt på
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Original grandiosa er fæl, det samme er alle varianter med kjøttboller uansett merke.
![]() |
#12 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Der er jeg også. Jeg blir virkelig sur hvis jeg kjøper restaurantpizza med massiv brødkant og/eller soggy bunn. I den grad at jeg ikke tør å bestille pizza med mindre jeg er i Italia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Vi har en kjempegod pizza-takeaway 100 meter fra utgangsdøra, med italiensk pizza uten mye brød og aldri med soggy bunn. Så lista er lagt temmelig høyt da.
![]() |
#14 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Nei. Men ferdige bunner fra smak av Italia med ferdig pizzasaus fra Mutti og ferdig revet ost og whatever du liker oppå er jo superenkelt. De bunnene kan man ha i fryseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
Blir de bunnene gode? For de fra gutta på Haugen er bare tørre.
![]() |
#17 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Mnjanei, jeg mener at ukokt spagetti er bedre enn halvbra ferdigpizza hvis man er i nøden. Og jeg liker ikke spagetti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Tror det blir ekstremt mye bedre hvis man kjøper ferdig bunn (pinsa?) + ferdig saus + ferdig topping + ferdig revet ost.
![]() |
#19 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Coop sin stenovnsbakte synes jeg er veldig ok. Pizza grande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
koko
|
![]() Sv: Finnes det en god ferdigpizza?Alt til sitt bruk. Nokre gongar har vi frossenpizza og då er det gjerne klassisk Big One. Den funkar jo ikkje om det er _skikkelig-god-Pizza_ eg vil ha, men den er god på sin måte.
![]() |
|
|