|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Tørker du deg ofte rundt munnen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
56 | 69,14% |
Nei |
18 | 22,22% |
Tørkerull |
7 | 8,64% |
Deltakere: 81. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Bruker du serviett?Litt rart spørsmål kanskje, men jeg lurer på om jeg er rar. 😄 Jeg MÅ ha tørkepapir eller serviett tilgjengelig nesten uansett hva jeg spiser, og tørker meg rundt munnen hele tiden. Jeg tror ikke jeg griser usedvanlig mye, jeg har bare en trang til å tørke meg. Hva med dere?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du serviett?Ja, vi har alltid servietter eller tørkerull på bordet. Om vi har servietter er det disse billige som er "pent brettet et lags tørkepapir", for sånne pene er jo umulig å tørke noe med, de er nærmest impregnert.
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bruker du serviett?Nei, tørker bare hvis jeg søler, og det er stort sett på hendene (ved pizza, taco o.l.). Det er sjelden jeg trenger å tørke munnen, men kan få rennende nese ved sterk mat. Legger ofte på servietter likevel, når jeg dekker på, bare sånn til pynt. Selv på en vanlig hverdag. Serviettholderen/-kurven står alltid på bordet så det er fort gjort, så strengt tatt har vi alltid servietter tilgjengelig, selv om det ikke er noe jeg føler at jeg må. Det er nå engang der de befinner seg. Ofte er de helt urørt etter måltidet, da legger jeg dem bare tilbake.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 31-10-23 kl 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du serviett?
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du serviett?Ja, har alltid servietter på bordet og tørkepapir tilgjengelig når jeg spiser på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Bruker du serviett?Har stort sett alltid tilgjengelig en serviett eller tørkepapir når jeg spiser, har aldri tenkt over at det kanskje er litt mye. Hjemme har vi servietter på spisebordet til enhver tid, jeg synes tørkerull er litt for kjøkkenaktig, og vi spiser aldri på kjøkkenet. Vi bruker bare IKEA-servietter.
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Bruker du serviett?Oh yes. Det går knapt et måltid uten at jeg bruker serviett.
![]() |
![]() |
#9 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Bruker du serviett?Tørkerullen bor på kjøkkenbordet. Nesten alle i familien bruker til niddag.
![]() |
#10 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Bruker du serviett?Papirservietter, hvis vi er tomme tar vi tørkerull. Til selskap eller en spesiell anledning har vi alltid tøyservietter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Klar
|
![]() Sv: Bruker du serviett?Nesten alltid serviett, fra IKEA, og mangler jeg det blir det tørkepapir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Bruker du serviett?Når ungene dekker på til middag eller helgefrokost så dekker de ett tørk tørkepapir til alle andre enn meg; jeg får to.
![]() |
#13 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Bruker du serviett?Tøyservietter eller tørkerull!! Hvis det bare er mannen og jeg og ikke så grisete mat, blir tøyserviettene liggende på plassene våre et par dager. Elsker tøyservietter etter at jeg fant ut at de ikke må strykes! Sist redigert av liefje : 01-11-23 kl 08:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trøtt
|
![]() Sv: Bruker du serviett?Selv om jeg liker ikea sine servietter er det sjelden vi har de, jeg liker nemlig ikke å dra på ikea.
![]() |
#16 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bruker du serviett?Klarer ikke spise uten tørkerull eller serviett. Tørker hendene mer enn munnen. Ungen på 9 MÅ ha, hun klisser mye og trenger tørke munn.
![]() |
#20 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Bruker du serviett?Jeg vil også ha en serviett tilgjengelig.
![]() |
|
|