|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Små pakker med butikkpepperkaker?Jeg skal sende pakke til usa og tenkte å legge med en liten flaske gløgg og en liten pakke pepperkaker. Burde seff være hjemmelaget, men er litt usikker på om det går gjennom tollen?
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Sv: Små pakker med butikkpepperkaker?Hørte nettopp om pepperkaker (koster så klart det hvite ut av øyet) på Gutta på Haugen som visstnok er himmelsk bra. La meg se om jeg finner en link.
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Små pakker med butikkpepperkaker?Disse: https://www.gutta.no/products/pepperkaker så de har jeg tenkt å prøve litt lenger ut i november
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Små pakker med butikkpepperkaker?Svenske pepperkaker er mye bede.
![]() |
![]() |
#6 |
Trøtt
|
![]() Sv: Små pakker med butikkpepperkaker?
Det var pakken sin, det.
![]() |
#9 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Små pakker med butikkpepperkaker?Disse fra Røros (julevarianten) kommer i relativt små pakker. Har ikke smakt dem, men det står at det er pepperkaker, og de er norske. Og sånt som involverer Røros på en eller annen måte slår gjerne an.
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Små pakker med butikkpepperkaker?Jeg googlet pepperkaker i eske og da kom de som My viser samt Nyåkers i en mindre eske enn den sedvanlige boksen, men lurer på om det kun var til bedrifter.
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Små pakker med butikkpepperkaker?Jernia, Cacas osv har små gaveesker til kaker, kjeks og den slags. Du kan jo kjøpe en liten eske, og fylle den med kjøpte pepperkaker. Og spise resten.
![]() |
![]() |
#14 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Små pakker med butikkpepperkaker?Er det for tidlig med pepperkeker på bakeriene?
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Små pakker med butikkpepperkaker?Godt poeng, kanskje jeg skal kjøpe noen fra bakeri. Hvilke har best, tror dere? Eller fylle egen eske, og gi resten til høvdingen og Hiawata. Også god ide.
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Små pakker med butikkpepperkaker?Alternativ:
![]() |
|
|