|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Hvor tidlig på kvelden tar du på nattkrem?Til å ha vokst opp i parfymeri er det oppsiktsvekkende hvor lite jeg kan om hudpleie.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor tidlig på kvelden tar du på nattkrem?Jeg tar på nattkrem alt fra kl fem og utover. Når jeg er ferdig med dagen og ikke skal ut noe mer, så gjennomfører jeg kveldsrutinen for huden når jeg får ånden over meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig på kvelden tar du på nattkrem?Har løst det enkelt ved at jeg har en krem....., dersom jeg har begge deler, så gjør jeg som Libra over, har jeg dusjet på ettermiddagen og ikke skal ut noe mer, blir det nattkrem på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor tidlig på kvelden tar du på nattkrem?Nattkrem er ofte fetere enn dagkrem, slik at fu skal slippe å være blank i ansiktet på dagen og at sminken sklir rundt. Jeg tar det på rett før jeg legger meg. Eller om jeg dusjer på kvelden en eller annen gang og ikke skal ut igjen etterpå.
![]() |
#5 |
En som trener
|
![]() Sv: Hvor tidlig på kvelden tar du på nattkrem?
Samme her. Det blir som regel ved leggetid, men om jeg dusjer etter trening på ettermiddagen, så tar jeg det da. Men alltid etter jeg har laget middag, ser for meg stekeos osv bør renses bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor tidlig på kvelden tar du på nattkrem?Jeg tar på nattkrem rett før jeg legger meg etter dobbeltrens, toner, ulike serum og øyekrem. :koreanskhudpleie: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvor tidlig på kvelden tar du på nattkrem?Helosanen ligger på nattbordet. Så det er det siste jeg gjør før jeg legger meg.
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor tidlig på kvelden tar du på nattkrem?Jeg har kun en type krem nå, fordi alt annet gir meg acne, og den tar jeg på meg etter jeg har renset huden for natten. Som regel rett før leggetid altså.
![]() |
#13 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvor tidlig på kvelden tar du på nattkrem?Hvis nattkremen inneholder retinol så tror jeg det er lurt å vente til du ikke er eksponert for sollys noe mer den dagen i hvert fall. Ikke så aktuelt i disse dager, men greit å huske på til senere. Jeg mener å ha lest at du kan få hudskader hvis du utsettes for sollys med retinol på huden.
![]() |
#14 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hvor tidlig på kvelden tar du på nattkrem?
Før i tida brukte vi Spenol til alt. Hud, hender, spener og jur. Og som solkrem. Det er vel sistnevnte jeg ville droppet i dag, antagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor tidlig på kvelden tar du på nattkrem?Jeg har kjøpt nattkrempakke fra Boots apotek i år. Har droppet adventskalender og kjøper nattkrem isteden. Det var tilbudspakke/julegavepakket på nattkrem og øyekrem fra en ny kremtype for moden hud.
![]() |
|
|