![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Bytte e-post?Vi har hatt online adresse i 25 år. Samme adressen. Når tar Telenor blodpenger for et utrolig dårlig tilbud. Web-løsninga suger lut og den funker bare halvveis i Apple appen. Og de har ikke egen app.
![]() |
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte e-post?Gmail. Jeg var hatt min siden 2005 og den brukes daglig.
![]() |
#6 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Bytte e-post?Jeg liker ikke Gmail. Synes det er noe herk å bruke på både mobil og annet. Dette på tross av (eller på grunn av?) at jeg var ansvarlig for å rulle ut Gmail for business i en tidligere jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Bytte e-post?Eg har gmail og liker det - appen funker bra på iphone, men det blir litt surr om ein prøver å legge den inn i apple sin mail-app.
![]() |
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Bytte e-post?Jeg driver og bytter fra online til gmail. Har hatt gmail-adressen lenge, men har ikke brukt den noe særlig, men nå er det nok (pga. all spam-en).
![]() |
#10 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Bytte e-post?Jeg har Hotmail men kjøpte domene (etternavnet mitt) og har laget Mail med den fornavn@etternavn.no som så videresende all Mail til hotmailen og den sender fra den adressen ut..
![]() |
#11 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte e-post?Jeg liker ikke at Google skal trene sin AI og ellers ha full tilgang til min mail. Jeg velger derfor ProtonMail som har fokus på personvern og informasjonssikkerhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Bytte e-post?Gmail, ja.
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Bytte e-post?Jeg og ungene har Applemail, mest fordi vi er så heavy inne i epleverdenen.
![]() |
![]() |
#14 |
can-jur
|
![]() Sv: Bytte e-post?I overdreven Iver i går sletta jeg den gamle frisurf adressen min. Før jeg husket at den er både Finn.no, Aftenposten og ikke minst kontaktadresse for korpset
![]() |
![]() |
|
|