|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert optimist
|
![]() Kluter til brillepuss. Kan de vaskes?Sånne kluter får man jo slengt etter seg av optikere, så jeg har alltid hatt mange i omløp, men nå har jeg kjøpt noen som matcher brillehuset så dem vil jeg jo gjerne beholde og spørsmålet er da kan de vaskes? Og vil de da rengjøre like godt igjen etter vask? Jeg er brilleamatør, så det er kanskje et dumt spørsmål.
![]() |
#2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kluter til brillepuss. Kan de vaskes?De klutene jeg har er i finmasket microfiber. Jeg er helt sikker på at det er meningen de skal kunne vaskes. Kan du ikke forsøke vaske en av de andre du har og se om den tåler det? Hvis de er i samme type materiale.
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kluter til brillepuss. Kan de vaskes?De andre jeg har fått er annerledes enn dem jeg har kjøpt.
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kluter til brillepuss. Kan de vaskes?Jeg kjøpte en ganske dyr slik klut hos optiker, og den kan vaskes på førti grader.
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kluter til brillepuss. Kan de vaskes?Ja, de blir skitne, så jeg har bare tatt nye. Men hvis de pusser like bra etter vask, er det akkurat det jeg ville høre.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kluter til brillepuss. Kan de vaskes?
Jeg tenker sånn at jeg bruker dem til å vaske brillene mine, som jeg har i ansiktet. Hvis de ikke kan vaskes, vil jeg ikke ha den, uansett hvor fin den er.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Kluter til brillepuss. Kan de vaskes?Vaskes ja. Skyllemiddel bør gjerne unngås.
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kluter til brillepuss. Kan de vaskes?Det må være for dem som bruker briller mye mer enn jeg da.
![]() |
#15 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Kluter til brillepuss. Kan de vaskes?Sjuske melder seg. Det har jeg aldri tenkt på. Bruker briller fast over flere år.
![]() |
|
|