|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
Se resultatene: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC? | |||
TV |
![]() ![]() ![]() ![]() |
52 | 82,54% |
PC |
8 | 12,70% |
Tar inn signalene direkte ved hjelp av telepati |
3 | 4,76% |
Deltakere: 63. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Jeg har brukt mye TV, og nå seneste i jula så vi "hunger games" på TV, men må si jeg er blitt mer og mer glad i å se på PC når jeg er alene. Vil tro det er "gamlisbrillene" som gjør utslaget. Hva med deg?
![]() |
#2 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?TV! Av to årsaker. TV-en er mye større enn PC-skjermen. Og ikke minst: TV-en har en sofa framfor seg som jeg kan sitte i. PC-en har en gammel kontorstol!
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Jeg ser mest på pc, de gangene jeg bruker tven er når jeg ser "direkte" fra en kanal, jeg har foreløpig parabolantenne
![]() |
#4 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Foretrekker TV pga større skjerm. Kan o se både på laptopog tlf om det passer seg sånn..
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Ser alt på tv'n. Men har oppdaget at f.eks Dagsrevyen og Ođđasat er delt inn saker på mac'en, så bruker den hvis det er et spesielt innslag jeg skal se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Jeg ser på alt fra Macen min som bare er en 13 tommer. Jeg og mannen ser på et par serier sammen, da blir det på TV. Men ellers ser vi på helt ulike ting, og det plager meg ikke å se på den lille skjermen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?
Kopierer denne minus stasjonær PC. Kan legge til at Helten og jeg gjerne ser på det samme og da er de iaffall best med sofa og stor skjerm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Men jeg hadde foretrukket å ta inn signalene direkte via telepati, så jeg krysset av for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Jeg bruker ikke pc, kun mobil, så alt strømmes på tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Leser
|
FP - oppfyller alle dine ønsker! 😆
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Jeg bruker mest pc eller ipad når jeg ser aleine, men strømmer til TV når vi er flere som ser på. Så egentlig begge deler, men det gikk ikke å stemme på, så da ble det PC.
![]() |
#12 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Alltid TV og alltid hovedTV'en i stua. Orker ikke se på filmer/serier på liten skjerm og dessuten har jeg sofaen og strikketøyet mitt her. Det er mitt favorittrom. Vi har to andre TVer og de andre foretrekker dem framfor PC. Tror ikke noen i huset streamer til PC.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 30-12-23 kl 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
koko
|
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Alltid tv. I stova for det meste, men eg har tv på soverommet også og kan velge å bruke den hvis stova er opptatt eller eg vil ha litt åleinetid med skjermunderhaldning.
![]() |
#14 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Jeg foretrekker tv i den grad at hvis jeg er hjemme og skal se noe via pc kobler jeg den til tv.
![]() |
#15 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Liker best tv pga at jeg da sitter mer koselig og komfortabelt, men det hender jeg strømmer på Mac også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
can-jur
|
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Jeg hører en del på serier mens jeg jobber. Altså hører på TV-serier. Så jeg svarte at jeg tar dem inn direkte via ørepluggtelepati
![]() |
![]() |
#17 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Alltid TV-en. Både for å få ordentlig lyd og for å få stort bilde.
![]() |
#19 |
Leser
|
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Det er 3 stykker som bare tar inn signalene direkte ved hjelp av telepati!
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Foretrekker du å strømme ting på TV eller PC?Alltid tv.
![]() |
|
|