|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lydbøker - ikke krimJeg jobber alene på verkstedet mitt på full tid. Jeg hører lydbok stort sett hele dagen, bare avbrutt av litt radio en sjelden gang. Jeg har det siste halve året hørt mye nordisk krim. Nå trenger jeg noe annet. Jeg ønsker meg tips til gode romaner, det kan gjerne være historiske romaner og gjerne serier. Jo flere bøker, jo bedre. Jeg kan også gjerne høre noen såkalte feelgood- bøker innimellom. Med 7-8 lyttetimer daglig, 5 dager i uka, går det nemlig mange bøker. Jeg har både Fabel og Storytel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydbøker - ikke krimVet du om du har sansen for |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lydbøker - ikke krimBritt-Marie var her. Mulig du allerede har lest denne, for den er ikke noen ny bok. Samme forfatter som En mann ved navn Ove. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() Sv: Lydbøker - ikke krimEllers er jeg stor fan av Gert Nygårdshaug, men det er jo litt krim-ish
![]() |
![]() |
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Lydbøker - ikke krimPelle Sandstrak
Sist redigert av Floksa : 04-01-24 kl 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() Sv: Lydbøker - ikke krimTor Bomann Larsen! Om kongen
![]() |
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Lydbøker - ikke krimLikte godt de sju søstre bøkene til Lucinda Riley. Litt overfladiske, men god og mange timers underholdning.
![]() |
#10 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Lydbøker - ikke krimJeg hører gjerne gamle klassikere når jeg hører på lydbok. Akkurat nå holder jeg på med Falkbergets Christianus Sextus, som jeg leste på papir for veldig mange år siden. Innleseren er en sann fryd å høre på
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 04-01-24 kl 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lydbøker - ikke krimEn bok som hverken er krim eller feelgood (eller noe av det andre du ba om, i grunnen) -men som rørte meg var "Fristen- Pias bok av Simon Flem Devold |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Lydbøker - ikke krimKjerringer / Helene Uri.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|