|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Lær meg om elektrisk pianoUngen vil ha elektrisk piano (ikke keyboard/synthesizer), men jeg kan ingenting om det! (Kan bare akustisk...)
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lær meg om elektrisk pianoCasio og Yamaha er vel de store og trygge.
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Lær meg om elektrisk pianoVil tro dette også er bra nok: https://www.finn.no/337114382
![]() |
#4 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lær meg om elektrisk pianoGreit at det er vektede tangenter også, så det blir mer likt å spille et vanlig piano. Om man tenker at man skal alternere, da.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lær meg om elektrisk pianoPianisten her i huset har Roland RD-88 med 88 vektede tangenter og er særs fornøyd.
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Lær meg om elektrisk pianoVi har Yamaha både her og på hytta. Det var det vi ble anbefalt da Eldste startet på musikklinje (piano er biinstrument), men det er helt sikkert andre merker som er like bra. Viktig med vekting av tangenter. Fullt klaviatur (88) Vil jeg også anbefale.
![]() |
![]() |
#7 |
villende
|
![]() Sv: Lær meg om elektrisk pianoDu må ha fullt klaviatur, ja, med "pianofølelse" (vektede tangenter). Det kan være lurt å teste det før dere kjøper. Vi har et fra Roland som har god lyd og er behagelig å spille på. Det blir ikke helt det samme som et vanlig piano, men ganske likt er det. Og det er gull at den som øver kan sette på seg et headset når det skal øves. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|