|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Misbruk av telefonnummer - eller noe sånt - varsle?Nå har det skjedd tre ganger, en gang for noen uker siden, da to ganger på en dag, også nå i dag, at jeg har blitt oppringt av noen som sier at jeg har ringt dem. De to første gangene var det to forskjellige, helt ukjente personer, i dag var det en jeg faktisk kjenner, men ikke har snakket med på lenge, og som jeg ikke har i kontaktlista mi (venn på fb riktignok - men personen er veldig lite aktiv der). Sistnevnte prøvde å ringe meg tilbake umiddelbart, men da ble bare anropet avbrutt før han fikk svar. Så han ventet litt og prøvde igjen, og kom da til meg.
![]() |
#2 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Misbruk av telefonnummer - eller noe sånt - varsle?https://www.telenor.no/sikkerhet/faq/hva-er-spoofing/
![]() |
#3 |
Semiaktiv
![]() Sv: Misbruk av telefonnummer - eller noe sånt - varsle?Takk for link! Da er det ikke noe å gjøre noe med da, annet enn å håpe at det "går over". Irriterende.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 30-01-24 kl 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Misbruk av telefonnummer - eller noe sånt - varsle?Veldig vanlig, ikke noe å gjøre med og operatøren er ikke spesielt interessert i å få den informasjonen er min erfaring. Det går over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
![]() Sv: Misbruk av telefonnummer - eller noe sånt - varsle?Takk, da lar jeg det bare ligge.
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Misbruk av telefonnummer - eller noe sånt - varsle?Mitt nummer ble også misbrukt en periode. Det gikk heldigvis over, men jeg fikk en god del telefoner og sms. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|