|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Debatten i går?Jeg skulle likt å vite hvilket inntrykk «menigmann» sitter igjen med?
![]() |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Debatten i går?Ja, jeg så deler av den. Orket ikke se hele.
![]() |
#3 |
can-jur
|
![]() Sv: Debatten i går?
En kompis sa så klokt: jeg tror ingen som ikke selv er i næringa så helt til slutt.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Debatten i går?Jeg var ikke hjemme i går kveld, men så Debatten nå. Jeg har aldri vært noen fan av Fredrik Solvang, og denne gangen synes jeg han gjorde en ordentlig dårlig jobb. Han skjønner tydeligvis ikke systemet, han heller og han glemte nok å forberede seg. Han blir bare fnisete og slitsom. Det er også helt merkelig at man på forhånd kan bestemme at en debatt ikke skal inneholde debatt. Deltakerne hadde sagt at de ikke ønsket å debattere og det ble jo bare rart. Dette er noe av det verste mølet jeg har sett og det er synd. Temaet er så viktig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Debatten i går?Det var da en voldsom overhøvling av oss, Lhi-My. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
frakoblet
|
Nå er jeg spent på hvor du har dette fra. Og ikke minst, hva forventer du at FP skal gjøre? Standpunkt til hva?
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() Sv: Debatten i går?Hvor mange har landbrukspolitikk som en høyt prioritert del når de stemmer ved stortingsvalg?
![]() |
![]() |
#8 |
Ser lyst på livet
|
Den er jo ikke ikke-viktig, men jeg har vel tenkt på den når jeg har stemt på lik linje som andre saker som avgjør hva jeg stemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#15 |
frakoblet
|
![]() Sv: Debatten i går?Jeg anser meg som litt i overkant opptatt av akkurat dette, og er en bevisst forbruker. Men jeg tror nok ikke jeg kan nok om jordbruk til å vite hvilket parti som har den beste landbrukspolitikken, som også er opptatt av helse og oppvekst og økonomi og ... Du skjønner?
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Debatten i går?Jeg så ikke debatten.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Debatten i går?Jeg er over snittet opptatt av temaet, men så ikke hele debatten.
![]() |
#18 |
Tøff
|
![]() Sv: Debatten i går?Jeg synes Lhi-My har et poeng, jeg. Og jeg melder meg som skyldig og er en av dem hun høvler litt over her, for det må jo være bra mye sant i det hun sier; de aller fleste av oss er ikke engasjerte nok og/eller kunnskapsrike nok i forhold til hvor viktig det faktisk er. Det sier jeg fordi vi nå er der vi er at noen få tjener seg søkkrike på matvarer, men dem som produserer dem kan knapt trekke pusten mellom slagene.
![]() |
#19 |
can-jur
|
Beklager sent svar, men jeg ville ha tid til å svare ut skikkelig. Så dette blir et langt svar.
![]() |
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Debatten i går?Takk for lang og grundig forklaring, Floksa! Det setter jeg skikkelig pris på!
![]() |
|
|