|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Ringer på tærne? Vad tycks?Selv tenket jeg automatisk: ekte, gamle (naturlig følge av ekte) hippier. Det var moderne samtidig som lsd, yoga og "all you need is love". Eller? Er det blitt litt trendy igjen?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?Jeg synes det er fint på mange, men jeg hadde ikke gått med det selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?Jeg synes ikke ringer er fint verken på fingre, tær, menn eller kvinner. Jeg liker ikke smykker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?
Det var min tanke også
![]() |
#7 |
wizzzard
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?
Tenker samme som deg. Hadde tåring då eg var ung og fresh og hadde føtter som kunne visast fram.
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?Jeg har aldri sett noen med ringer på tærne, men min første tanke var
![]() |
#10 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?Jeg tenker på Friends-Phoebe som pyntet tærne med ringer for det var det eneste massasjeklientene så.
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?Jeg husker søsteren min hadde det i ungdommen, ellers har jeg vel reflektert lite over det. Det er jo ikke så veldig synlig for andre heller.
![]() |
#13 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?Har aldri tenkt på det, og ville trolig ikke tenkt noe om det hvis jeg så det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?Jeg syns det er fint, og kunne sikkert brukt det selv. Jeg tenker ikke mye om hva andre gjør av utsmykning sånn egentlig tror jeg (jo, ved tatoveringer i fjeset- da slår noen fordommer inn)
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?Jeg synes det er fint, og har kjøpt noen. Men det var fryktelig ubehagelig å gå med, så de blir ikke brukt. Nå vet jeg ikke lenger hvor de er.
![]() |
![]() |
#18 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?Jeg hadde tåringer da jeg var ung, synes det ser helt fint ut på andre, men jeg er ferdig med det på meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?Jeg kjøpte meg en tåring på sydenferie i hine hårde dager, og minnes at det var ubehagelig. Litt søtt, da, med unge, pene og brune tær med en liten sølvring. I dag er det uaktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ringer på tærne? Hva tycks?Jeg har aldri hatt det, og har aldri kommet på at det var noe jeg skulle ha. Men jeg bruker ikke ringer på fingrene heller. Tenker umiddelbart at det må være ubehagelig, men man venner seg sikkert til det, på samme måte som sandaler/flipflops som har stropper festet mellom tærne. Og det bruker jeg jo.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 15-03-24 kl 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|