|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Oppgåve frå kongen befalerVi skal arrangere ein versjon av Kongen befaler i konfirmasjon, og skal planlegge siste oppgåve “i studio”. Eg husker vagt ei oppgåve der alle deltakarane skulle velge kor mykje av noko dei skulle legge på eit fat (dei såg ikkje kvarandre sine fat), og etterpå kunne dei velge om dei ville behalde eller bytte fat med ein av dei andre. Trur det var om å gjere å ha mest igjen til slutt.
![]() |
#2 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Oppgåve frå kongen befalerEngelsk eller norsk?
![]() |
#3 |
koko
|
![]() Sv: Oppgåve frå kongen befalerEg hugsar oppgåva, men ikkje heilt reglane. Var det denne sesongen? I så fall kan eg finne det ut for deg.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Oppgåve frå kongen befalerDet var på norsk. Eg er usikker på sesong, trur ikkje det var siste. Eg ser litt for meg Magnus Devold som deltakar, men er slettes ikkje sikker.
![]() |
#6 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Oppgåve frå kongen befalerDe hadde 10 smultringer på et fat Så fikk de 30 sekunder og skulle legge et valgfritt antall smultringer på et fat som sto ved siden. Det var om å gjøre å ha det laveste unike antall smultringer når 30 sekunder var gått. Hadde man likt antall smultringer som en annen deltager fikk man automatisk 1 poeng. Den med lavest unike antall vant.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Oppgåve frå kongen befaler
Den siste der er det! Tusen takk! Visste dette var plassen å spørre!
![]() |
|
|