|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fjellpiper
|
![]() Bath i fire dager på lavt batteriDet er tid for ferieplanlegging i foreldreportalen ser jeg. Inspirert av flere andre tenkte jeg å be om tips til hva jeg bør prioritere å orke når vi skal være fire dager i Bath i sommer. Jeg har ikke vært der før, og har notert meg å se de romerske badene, besøke Jane Austen-senteret (men mottar avbefalinger dersom det er aktuelt) og kanskje dra på dagstur til Stonehenge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Bath i fire dager på lavt batteriJeg lurte på hvorfor du PLANLA å ha lavt batterinivå på mobilen. Men skjønner at det er jeg som har et problem ..
![]() |
#3 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Bath i fire dager på lavt batteri
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Bath i fire dager på lavt batteriDet er mange år siden jeg var i Bath, men kafeen jeg likte så godt eksisterer fortsatt ser jeg.
![]() |
#5 |
Fjellpiper
|
Det så ut som en veldig koselig plass! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Bath i fire dager på lavt batteriTrenger man fire dager i Bath?
![]() |
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bath i fire dager på lavt batteriJeg anbefaler dagstur til Stonehenge.
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
Ja, og maten var god!
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bath i fire dager på lavt batteriBath er hyggelig; husker fin hage og koselig b&b. Det er nok 24-25 år siden jeg var der. Stonehenge og katedralen i Salisbury anbefales.
![]() |
|
|