|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Elsker du gjærbakst? | |||
JA! Ingen over, ingen ved siden |
![]() ![]() ![]() ![]() |
70 | 75,27% |
Nei, velger noe annet hvis det er mulig |
9 | 9,68% |
Midt på treet |
13 | 13,98% |
Annet. Jeg utdyper i tråden ![]() |
1 | 1,08% |
Deltakere: 93. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Elsker du gjærbakst?Ser mesterenes mester på TV og der er det flere som elsker gjærbakst. Jeg blir mildt forundret - jeg synes det er helt ok, og hvem liker ikke søte, gode saker? Men tja, jeg velger like gjerne noe annet til dessert. Det er godt men ingen favoritt.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?Det er forsåvidt godt men jeg liker ikke hvordan kroppen og magen min oppfører seg etter inntak, så jeg unngår bakverk så langt det går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?Jeg liker gjærbakst veldig godt, men elsker er nok å overdrive. Men jeg liker gjærbakst mye bedre enn kaker, cookies og sjokolade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?Jaaa! Jeg elsker det så mye at jeg ikke kan bake det så ofte jeg vil. Mange sier "men det er jo bare å spise én bolle", men det er klin umulig. Jeg er sikker på jeg har en egen mage for gjærbakst og is
![]() |
![]() |
#6 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?Ja - elsker gjærbakst! Noe av det absolutt beste jeg vet.
![]() |
#8 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?
Tenkte det samme. Elsker det, liker søt gjærbakst bedre enn noe annen kake (er ikke så vill etter kaker egentlig), og elsker i tillegg nystekt brødbakst av alle slag. Men gjærbakst til dessert har aldri falt meg inn. Til det er det for mettende. Tror aldri jeg har fått det servert heller.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 11-05-24 kl 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Klar
|
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?Jeg er glad i fersk gjærbakst, men velger nok sjokolade eller noe som inneholder sjokolade over gjærbakst 9 av 10 ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
koko
|
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?Ja, altså. Eg må berre at eg har eit stort hjarte og sjølv om eg elskar gjærbakst er det andre ting eg elske enda meir. Saftige kaker til dømes. Eller mousse. Osv osv.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?Jeg liker det veldig godt, men det er ikke det første jeg kaster meg over hvis jeg kan velge mellom ulike kaker og desserter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?Ja! Og særlig når jeg kommer hjem fra jobb og han på 15 har bakt kanelboller fordi han liker det.
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?Ja, men bare fersk og aldri som dessert! Jeg kjøper IKKE boller på butikken. Det må være dagferske hjemmebakte eller skikkelige fra et bra bakeri.
![]() |
#15 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Dette gjelder all slags bakst for min del, også kaker. Jeg liker ikke kaker som er tørre, eller kjøpt på butikken. I allefall ikke de i butikkhylla, noen ytterst få av de i frysedisken går an.
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?Ja. Men ikke søt gjærbakst - så ikke til dessert.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?Jeg elsker all slags gjærbakst! Men har dessverre ikke veldig godt av de lyse sortene.
![]() |
#19 |
Glad
|
Jeg spiste butikkboller fra pose i dag, i nøden. Og har resten av dagen husket hvorfor dette ikke skal gjøres.
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Elsker du gjærbakst?Jeg er glad i gjærbakst (og surdeig), både søtt og salt, men ikke som dessert. Det er mer som fika eller til kaffen eller for den del, til frokost.
![]() |
|
|