|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mat til 12 på hyttetur - hjelp!Forskningsgruppe på 12 personer, de ankommer hytta rundt 14-16, det faglige starter 16, middag i 19-tiden, trenger noe å spise på før middag? Neste dag frokost, ut på tur og så lunsj i 13-tiden. Sist redigert av Drømmedama : 20-05-24 kl 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Mat til 12 på hyttetur - hjelp!Tror jeg ville hatt mat før middag. Kanskje saltvafler?
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Mat til 12 på hyttetur - hjelp!Taco funker jo til slikt. Og så kan folk bare velge hva de vil putte inn i lefsene. Stekt sopp eller bakt søtpotet funker fint som varmt fyll til vegetarianerne.
![]() |
![]() |
#4 |
koko
|
![]() Sv: Mat til 12 på hyttetur - hjelp!Eg tenkte også å foreslå taco, men med refried beans (eg juksar og steiker berre hermetiske bønner og krydrar med tacokrydder) som vegetaralternativ.
![]() |
#5 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Mat til 12 på hyttetur - hjelp!Hva med litt oppdelt frukt, drikke, kaffe og te da de ankommer? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|