|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Oslo sentrums koseligste kafe for langvarig skravlings?Gode stoler, godt lys, god kaffe, et sted man kan sitte en stund. Jeg ble helt blank her.
![]() |
#2 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslo sentrums koseligste kafe for langvarig skravlings?Jeg liker Fuglen veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
koko
|
![]() Sv: Oslo sentrums koseligste kafe for langvarig skravlings?Peloton har nokre få gode stolar iallfall og kaffien er god. Det går an, har eg høyrd, at ein kjapp lunsjkaffi går over i pizza, vin, drinks og surre seg heim utpå kvelden ein gong der også.
![]() |
#4 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Oslo sentrums koseligste kafe for langvarig skravlings?En av disse? Sist redigert av Bokormen : 11-06-24 kl 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Oslo sentrums koseligste kafe for langvarig skravlings?
Fuglen syns jeg har få gode sitteplasser, egentlig?
![]() |
#6 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslo sentrums koseligste kafe for langvarig skravlings?Hva med Sentralen?
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Oslo sentrums koseligste kafe for langvarig skravlings?Det var kanskje ikke så dumt!
![]() |
#9 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslo sentrums koseligste kafe for langvarig skravlings?Stemmer i for Sentralen. Lyst og fint, og så vidt jeg husker god variasjon i type stoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Klar
|
![]() Sv: Oslo sentrums koseligste kafe for langvarig skravlings?Jeg går på Espresso House de gangene jeg har behov for en stille krok med en dyp lenestol. Noen av dem har gode vindusflater. Felles for dem er at det ikke er god kaffe som er i fokus. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|