|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Fortell meg om SiciliaVi har bare vært en kort tur i Messina, ellers har vi ikke sett noe av Sicilia. Nå vurderer vi å dra dit i september i stedet for Roma (der vi har vært mange ganger). Hvor bør man dra? Hvor bør man bo? Hoteltips? Fortell meg alt jeg trenger å vite. Sist redigert av Pelen : 14-06-24 kl 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fortell meg om SiciliaSjekk ut White Lotus sesong 2, og Husdrømmar Sicilien, så tenker jeg du er godt dekket. Neida.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Fortell meg om SiciliaVi var en uke i Siracusa i høstferien i fjor. Og det kan jeg ihvertfall anbefale varmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Fortell meg om Sicilia
Ja, har sett White Lotus for lengst og vi har også sett Amanda og Alan som reparerte et hus i Sicilia. Husdrømmer har vi ikke sett, det skal sjekkes ut. Sist redigert av Pelen : 14-06-24 kl 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om SiciliaTaormina er en vakker og spesiell by, anbefaler å bo over gamlebyen og turistene.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Fortell meg om Sicilia
Ja, har sett White Lotus for lengst og vi har også sett Amanda og Alan som reparerte et hus i Sicilia. Husdrømmer har vi ikke sett, det skal sjekkes ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trøtt
|
![]() Sv: Fortell meg om SiciliaDu må sjekke ut sweet.n.pfeffer på instagram. Hun og mannen har kjøpt og renoverer et palass på Sicilia
![]() |
|
|