|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Noen reiser etter sola, mens andre drar til Bergen. Tips?Jeg spontanbestemte i går at jeg drar til Bergen onsdag kveld. Skal være til mandag tidlig og det er meldt skitvær. Jeg skal besøke venner, men blir nok noe tid alene også. Tips til koselige kafeer der man kan sitte lenge med bok, utstillinger, forestillinger eller andre gode regnværsaktiviteter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen reiser etter sola, mens andre drar til Bergen. Tips?Er Akvariet ok tenker du?
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Noen reiser etter sola, mens andre drar til Bergen. Tips?Bod24 i Sandviken kan være verdt et kafebesøk. Du kan gå fra sentrum, en spasertur på 20-25 minutter. Ligger helt ved sjøen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Javel?
![]() Sv: Noen reiser etter sola, mens andre drar til Bergen. Tips?Også er det sommer- standup på OleBull, dersom en humorkveld er av interesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Noen reiser etter sola, mens andre drar til Bergen. Tips?Spise lunsj på Landmark og gå på kunstmuseene langs Lille Lungegårdsvann |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Javel?
![]() Sv: Noen reiser etter sola, mens andre drar til Bergen. Tips?Gå inn på visitbergen.com og søk på datointervallet du er interessert i, da får du opp mye forskjellig som arrangeres. F.eks byvandring, utstillinger og mye annet. Jeg var ikke klar over den siden selv, så nå skal jeg lese meg opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Noen reiser etter sola, mens andre drar til Bergen. Tips?Jeg er ganske godt kjent i bergen og har bodd der et år,men det er 22 år siden. Siden det kun vært der på besøk. Supre tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|