Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har noen en fin parasoll å anbefale?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-24, 19:39   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har noen en fin parasoll å anbefale?

Jeg ønsker meg en parasoll tll terrassen. Den trenger ikke være veldig stor, og det er fint hvis den ikke er så dyr. Den kan gjerne ha fin(e) farge(r) og veldig gjerne frynser. Når jeg googler «fargerik parasoll» får jeg bare opp drinkparasoller… Jeg mener ikke fullstendig pride-fargerik, men gjerne noe med litt farger. Men jeg har også sett fine, hvite parasoller med frynser. Er dog skeptisk til kvaliteten, da de fleste jeg så kom fra Rusta eller Europris.

Har du sett noen fine? (Jeg har ikke 5000 å bruke på parasoll akkurat nå. Da får det evt vente til neste sommer.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-24, 19:43   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen en fin parasoll å anbefale?

Jeg trenger fot også, btw. Ser mange selges uten fot. Er det sånn at de fleste føtter passer de fleste parasoller?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-24, 20:02   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, de har noen skikkelig retro-kule på Nille!

https://www.nille.no/produkter/inter...rasoll-blomst/

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-24, 20:04   #4
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte en parasoll i mai, den har stått i boden siden....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-24, 20:13   #5
Bonzai
Superaktiv

Bonzai sin avatar

Medlem siden: May 2008
Bonzai er litt kulBonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

https://www.europris.no/p-parasoll-2...xoC-BUQAvD_BwE

https://www.novasolo.no/categories/parasoller

Ser Plantasjen også har noen inne, som kan passe.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-24, 20:54   #6
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Den øverste fra Europris ligner veldig på en naboer har, veldig fin når den er oppe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.