|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har noen en fin parasoll å anbefale?Jeg ønsker meg en parasoll tll terrassen. Den trenger ikke være veldig stor, og det er fint hvis den ikke er så dyr. Den kan gjerne ha fin(e) farge(r) og veldig gjerne frynser. Når jeg googler «fargerik parasoll» får jeg bare opp drinkparasoller… Jeg mener ikke fullstendig pride-fargerik, men gjerne noe med litt farger. Men jeg har også sett fine, hvite parasoller med frynser. Er dog skeptisk til kvaliteten, da de fleste jeg så kom fra Rusta eller Europris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Har noen en fin parasoll å anbefale?Jeg trenger fot også, btw. Ser mange selges uten fot. Er det sånn at de fleste føtter passer de fleste parasoller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har noen en fin parasoll å anbefale?Ja, de har noen skikkelig retro-kule på Nille!
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Har noen en fin parasoll å anbefale?Jeg kjøpte en parasoll i mai, den har stått i boden siden.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen en fin parasoll å anbefale?https://www.europris.no/p-parasoll-2...xoC-BUQAvD_BwE |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har noen en fin parasoll å anbefale?Den øverste fra Europris ligner veldig på en naboer har, veldig fin når den er oppe.
![]() |
|
|