|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Arnfinn Nesset funnet på hemmelig adresse?Har nettopp sett serien om Arnfinn Nesset, Seriemorderen i Orkdal på tv2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Arnfinn Nesset funnet på hemmelig adresse?Han har da bedt om å få saken sin tatt opp igjen, har han ikke? Han mener han er uskyldig.
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Arnfinn Nesset funnet på hemmelig adresse?Edit: My kom før meg med samme svar.
![]() |
#4 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Arnfinn Nesset funnet på hemmelig adresse?Han sier det nå. Men det er noe annet enn at han ble sporet opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Arnfinn Nesset funnet på hemmelig adresse?"Sommeren 2004 er han en fri mann, han kjøper seg et lite hus og naboene som får vite hvem han er, tar godt imot han." |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
fri
|
![]() Sv: Arnfinn Nesset funnet på hemmelig adresse?Jeg tenker at så lenge media ikke publiserer hvor han bor og hva han heter synes jeg det er greit. Har ikke sett TV2-programmet, men Gelius’ podcast syntes jeg var veldig bra - og den ivaretok personvernet på en god måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|