Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sol og varme i høstferien

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-24, 20:14   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sol og varme i høstferien

Jeg trenger tining. Hvor reiser jeg og mannen i høstferien?
Kravspek:
- minimum 25-30 grader - og kunne sitte ute på kvelden i mals en tynn cardigan
- gjerne god lunk i vannet
- lett å finne god restauranter for lunsj og middag, gjerne lokale
- strand?
- gjerne litt aktiviteter/utflukter som ikke tar hele dagen (jeg vil ligge i sola, mannen vil ikke så en deling av dagen i to er perfekt)
- hotel/leilighet

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-24, 00:28   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sol og varme i høstferien

Vi er veldig glade i Karpathos

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-24, 07:01   #3
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sør Spania pleier å være varmt og fint i høstferien.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-24, 07:06   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har en venninne som er i Albir på den tiden og det er varmt og deilig.
Vi har vært et år på Kypros og en gang i Tyrkia, i Side i høstferien. Utrolig varmt og helt lunka vann i havet.

Vi var forresten på Granca i slutten av november i 2019 og det kjøligste var 20c midt på natta. Deilig altså. Selv full sandstorm
på Maspalomasstranden så var det varmt og fint. Bading utgår der men er man vant til norske forhold så klarer du å bade.

Sist redigert av GinaK : 19-07-24 kl 08:52.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-24, 08:05   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Øst i Egeerhavet som Rhodos, Kypros, Samos og Karpathos. Kanariøyene er veldig sikkert, vi var på Tenerife, Las Amerikas, 40 om dagen og 30 på natten, det var uvanlig varmt. Stedet har alt du spør om. Mange hoteller med treningsmuligheter, løpetrasé langs sjøen, mange utflukter å delta på. God mat i gamlebyen Los Cristianos. Malaga ble ikke valgt kun fordi flyprisene var hinsides høye.

Gammel 19-07-24, 10:43   #6
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Malaga

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-24, 14:28   #7
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Malaga

Enig! Eller et annet sted i Andalucia. Det er det mest værsikre i Europa så vidt jeg vet. Vi var det første uken i oktober i fjor og hadde det skikkelig bra - både vær-, mat- og opplevelsesmessig.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-24, 12:10   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi var på Kypros i slutten av september i fjor og det var helt nydelig.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-24, 12:50   #9
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Vi var i Tyrkia høstferien for to år siden. Fløy til Alanya. Det var supervarmt de to første dagene, rundt 38 grader, men etter det lå det på behagelige 30. Kjempevarmt i sjøen og nydelig å bade.

Usikker på om jeg anbefaler Tyrkia hvis dere vil gå mye i butikker og restauranter, for jeg syns det fort blir masete der. Men for hotell med super standard og mat, og deilige strender så kan jeg anbefale det.

Kanariøyene er fortsatt gode og varme på den tiden. Middelhavsområdet er vel ofte norsk sommer. Det vil si at dere kan være heldige, og mindre heldige med været. Men kjempekaldt blir det jo ikke.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-24, 23:16   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Malaga

Gammel 21-07-24, 21:11   #11
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal til Nice og håper på litt varme og sol.

Gammel 21-07-24, 21:17   #12
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi skal til Nice og håper på litt varme og sol.

Har god erfaring med fint og varmt vær i Nice på den tiden! Kan komme en og annen regnskyll, men det er bare kortvarig og gjerne på kveldstid.

Gammel 21-07-24, 21:27   #13
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Har god erfaring med fint og varmt vær i Nice på den tiden! Kan komme en og annen regnskyll, men det er bare kortvarig og gjerne på kveldstid.

Supert! Vi har venner som var der i fjor i høstferien og badet. Vi må oppleve litt også.

Gammel 21-07-24, 21:16   #14
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Vi skal til Kreta. For voksentur ville jeg tatt en annen, mindre øy tror jeg, jeg reiser med 13-åringen. Snitttemperatur på 25, holder finfint for oss.

Gammel 21-07-24, 21:26   #15
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Vi skal til Kreta. For voksentur ville jeg tatt en annen, mindre øy tror jeg, jeg reiser med 13-åringen. Snitttemperatur på 25, holder finfint for oss.

Samme tenker vi. Her er det da han som fyller 16 noen dager før, min mor på 77 og meg. Vi valgte Nice for at det skal være nok for han å finne på.

Gammel 21-07-24, 21:35   #16
ingling

ingling sin avatar

Standard

Det er mange muligheter med utgangspunkt i Nice, og god kollektivtransport! Så mange muligheter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.