|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg tips om spennende, spiselige gaver!
Kjøpe noe! Helst noen ingredienser som kan passe å gi til noen som liker å eksperimentere på kjøkkenet, eventuelt gode salatoljer eller lignende.
![]() |
#5 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg ønsker meg tips om spennende, spiselige gaver!Sitronoljen er fantastisk, men Olivenlunden har mengder annet gourmetsnacks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg ønsker meg tips om spennende, spiselige gaver!Gavepakke fra Gutta på Haugen? Sist redigert av Shun : 04-08-24 kl 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Jeg ønsker meg tips om spennende, spiselige gaver!Spekemat, god ost, tørket sopp, spennede pasta, gode oljer, marinerte oliven, urtesalt, eller noen spennende sauser ol. fra innvandrerbutikk.
![]() |
#10 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg ønsker meg tips om spennende, spiselige gaver!«Smak av Italia» har utrolig masse sånt som Eggøy å få. De har også oppskrifter som kan legges ved gaven hvis man vil ha noe som passer sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|