|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Hvor mye koster det å få installert en vedovn?Går ut i fra at det varierer, men et guesstimate hadde vært greit. Har en gammel koksovn fra før, og vil måtte lage nytt hull i pipa og tette igjen det gamle.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye koster det å få installert en vedovn?Gå på et par butikker som selger vedovner og spør.
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvor mye koster det å få installert en vedovn?Jeg mener at vi betalte 7000 for noen år siden. Vi hadde allerede fjernet den gamle. men de måtte tette hullet og lage nytt, og sikkert gjøre noe greier inne i pipa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye koster det å få installert en vedovn?Vi betalte 30 000. Ca 10000 var for installasjon mener jeg. Er noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mye koster det å få installert en vedovn?I fjor høst installerte jeg ny pipe og ny vedovn. De fjernet den gamle Jøtul peisen. Betalte ca 70000.-. Det var da inkl alle søknader og behandling hos Plan- og bygg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|