|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Støydempende hodetelefonerKrevende bruker trenger tips og anbefaling!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støydempende hodetelefonerHar Jabra på jobb, usikker på modell.
![]() |
#5 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Støydempende hodetelefonerDei nyare Jabra har veldig god støydemping. Eg har hatt Jabra Elite 7 Pro. Den er utgått, men dei som kjem etter har like god, truleg betre, støydemping.
![]() |
#6 |
Trøtt
|
![]() Sv: Støydempende hodetelefonerDisse kjøpte jeg: https://www.power.no/tv-og-lyd/hodet...laa/p-2109828/
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Støydempende hodetelefoner
Men det er bare propper?
![]() |
#8 |
Klar
|
Ja, jeg har også dem. Det er propper, med overraskende god støydemping. Sist redigert av Timar : 08-08-24 kl 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Støydempende hodetelefonerJeg synes det er fint med et skikkelig headset, for det sender ut signal om at «jeg jobber konsentrert».
![]() |
![]() |
#10 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Støydempende hodetelefonerJeg kan ikke bruke propper for lenge, siden jeg har problemer med ørene. Dessuten er det den effekten Tjorven snakker om jeg er ute etter. Vi sitter 23 stykker på samme arbeidsrom. Det er topp når man er lydsensitiv med migrene.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 08-08-24 kl 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glad
|
![]() Sv: Støydempende hodetelefonerJobben min har hatt Sennheiser til de som har bruk for. Jeg har vært fornøyd med mitt, men aner ikke pris. Det er utenpå, og trådløst eller med tråd, begge deler er mulig.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Støydempende hodetelefonerJeg bruker også headset for å signalisere tydelig at jeg jobber. Kjøpte Beats Solo 4 tidligere i sommer og er fornøyd med dem.
![]() |
![]() |
#14 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Støydempende hodetelefonerJeg har to Bose headsets. Både propper og headset. Begge demper støy veldig godt og er behagelige og ha på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Støydempende hodetelefonerHar brukt Bose, Sony og Beats - fornøyd med alle sammen, sjekk at du får ett som sitter godt på deg uten at det strammer eller faller av - det synes jeg er det vanskeligste å finne.
![]() |
#16 |
geskjeftig
|
Signerer. Elsker Bosene mine, og er på par nr. 2.
![]() |
#17 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Støydempende hodetelefonerJeg har noen eldre Sony. De har holdt seg godt, og har kjempelang batteritid.
![]() |
#18 |
koko
|
![]() Sv: Støydempende hodetelefonerEg har også Sony, synast dei er veldig gode. Dei var tulent dyre og best i test i si tid, flaks at et fekk dei i gåve.
![]() |
#19 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Støydempende hodetelefonerJeg har fra bose, de er ganske gamle men trenger absolutt ikke å bruke ledningen, nei. Da jeg kjøpte de var de det eneste jeg ikke følte ble for trangt, jeg er litt bredere i hodet enn det de fleste headset er laget for.
![]() |
|
|