|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hverdagssminke - rutinerHva slags produkter har du i ansiktet ditt på en hverdag? Ansiktskrem, pudder, og hva nå enn dere bruker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerJeg bruker stort sett følgende:
![]() |
#3 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerPå en hverdag når jeg ikke jobber: fuktighetskrem og solkrem.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerJeg bruker ikke heldekkende sminke, jeg syns det er ekkelt å ha på. Jeg bruker:
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerEtter vask, serum og fukt. En primer fra Bobbi Brown, foundation fra Shisheido, øyekrem med c vitamin fra Ole Henriksen, istedenfor consealer. En highlighter fra MAC. Løst pudder fra Sensai. Neutral lipliner fra Charlotte Tilburry, litt farge på leppene. Mascara. Bruker ikle alt hver dag, men det gir bra resultat når jeg først gjør det. Mest for å jevne ut hudfarge og matte ned det blanke.
06 & 08 ![]() Sist redigert av Lavender : 11-08-24 kl 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerRens, toner, serum, fuktighetskrem, øyekrem og solkrem først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerFuktighetskrem, øyekrem, concealer (mørke ringer under øynene), flytende foundation fra Estée Lauder i veldig tynt lag (livredd for å ha på for mye), av og til litt blush, eyeliner (brun) og maskara.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 11-08-24 kl 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerJeg ønsker ikke dekkende sminke. Som jeg sa til tenåringen min som så smått begynner med sminke til hverdags nå. Hva er poenget med å først dekke til at man har farge i ansiktet for deretter å kunstig legge den til igjen ? (Når hele ansiktet er flatt må en jo til med rødt og skygger for å få konturer og farge, jeg ser jo nok tenåringer som gjør det)
![]() |
#10 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerRens, serum (i perioder), fuktighetskrem, BB-cream og mascara. Enkel, med andre ord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerSkriv gjerne hvilken type og merke dere bruker så vi får noe nye tips. 🤗
![]() |
#12 |
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerJa linker er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerJeg bruker solkrem/ansiktskrem med faktor, og øyebrynsfarge. Bruker en med kost fra Boots. Min favoritt!
![]() |
#14 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerJeg bruker bare fuktighetskrem og mascara, hvis jeg skal på jobb. Har jeg fri dropper jeg mascaraen, hvis jeg ikke skal noe spesielt da. Jeg bruker også litt pudder på nesen, for den er litt rød ofte, pga rosacea eller hvordan det skrives. Jeg har en veldig fargerik hud, så noe «heldekkende» er alt for stort prosjekt, jeg liker uansett at det er naturlig og det får jeg ikke til hvis jeg styrer for mye med sminken, jeg vil ikke bruke mye tid på dette.
![]() |
#15 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerRens, fukt, serum, solkrem og øyekrem fra Q Korean Cosmetics (https://qkoreancosmetics.no/product/...cream-essence/), bareMiberals fundation, consiler og blush jeg har arvet fra døtrene, mascara (enten Diorshow eller Isadora), eyeliner fra Clarins akkurat nå og så noe nude øyenskygge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerSetting spray fungerer bra synes jeg.
![]() |
#17 |
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerHva slags setting spray bruker man? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerJeg har en fra et av billigmerkene, husker ikke hvilken. Men hva som fungerer best kommer kanskje an på hudtype.
![]() |
#19 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerOm sommeren bruker jeg lite. Nå har jeg c-vitaminserumet til Dermalogica, fuktighetskrem og så har jeg en svært lett foundatiion som egentlig bare gir glød. Mener den heter Strobe light fra MAC. Jeg har også blitt glad i flytende farge (Lip tint) i kinn og på lepper og drar også litt over øvre del av øyelokkene. Smører det bare ut med fingrene. Bruker så litt eyeliner (egentlig mest en gammeldagd kajal i brunt) og litt mascara).
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 11-08-24 kl 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hverdagssminke - rutinerHudpleie dag akkurat nå: Rens(ulike), toner(Pixie), serum(c-vitamin fra cosrx),dagkrem(koki Milano), solkrem spf50(laRochePosei) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|