|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Hvilken matkasse?Jeg er igjen matlei, og trenger inspo for en stakket stund. Hadde HelloFresh i fjor, men jeg er ikke fan av svenske/danske råvarer og utrolig trøblete levering og manglende evne til å følge opp tilbakemeldinger.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?Vi har også GodtLevert, og er fornøyd med det. 80 retter å velge mellom hver uke. Men jeg tror minimumsbestillingen er 3 middager pr leveranse. Vi har 4 middager annenhver uke.
![]() |
![]() |
#4 |
koko
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?Vi skal ha Godt Levert frå neste veke. Har hatt dei før og var nøgde.
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?Her er en test.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?Vi er veldig fornøyd med Godt Levert. Har hatt Adams, men for mange år siden, da var problemet at vi ikke kunne velge retter og endte med å sitte igjen med mye mat vi ikke fikk brukt pga intoleranser og denslags. Vi hadde Hello Fresh for et par år siden, men ble ganske lei siden det ble mye repetisjon i rettene. Godt Levert opplever jeg har god variasjon, lett å tilpasse og veldig gode oppskrifter. Vi har tre middager i uken til to personer (fordi særspiste barn som får egne ting), det pleier å koste rundt 900 kroner, noen ganger litt mer og noen ganger mindre (noen retter er billigere, noen litt dyrere).
Juni 2011 og januar 2013 ![]() Sist redigert av ingling : 15-08-24 kl 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?Prisen varierer litt etter hvilke retter vi velger, men vi ender ofte på mellom 1300-1400 kr for fem middager til 3-4 personer. De ukene vi ikke har matkasse blir det nok fort dyrere enn dette med middagsinnkjøp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?Jeg er veldig fornøyd med Adams. Masse å velge mellom og gode råvarer. Vi betaler ca 1000,-/uke for fire middager til to.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken matkasse?Sorry. Jeg leste feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvilken matkasse?Vi har vel snart vært innom de fleste kassene i flere omganger nå, og ender stadig opp med Adams. Hello Fresh hadde også gode middager, men det var nesten alltid noe som manglet/var dårlig i kassen, noe som ble veldig irriterende i lengden. Det hjelper for eksempel lite å få kompensert for to små krydderpakker, for de var raske og greie med å gi kompensasjon for det som manglet, når nettopp disse krydderne var essensielle for smaken. Opplevde også flere ganger at kyllingen luktet såpass fælt at vi ikke turte å spise den |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?Kyllingrettene til HelloFresh styrte vi mye unna, nettopp pga dårlig kvalitet/lukt på kyllingen. Oh da tenker jeg det er åpenbare feil i logistikk-kjeden som gjør at f.eks kjøling ikke er ivaretatt.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?Jeg verver gjerne folk som vil teste ut GodtLevert. Akkurat nå har de vervekampanje, så det blir billigere både for den som verves og meg. Det er ingen bindingstid.
![]() |
![]() |
#15 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvilken matkasse?Jeg likte de posene til HelloFresh, det var veldig enkelt å finne fram det en trengte til dagens middag. Men det går vel under ilandsproblem å måtte sorterte grønnsakene selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken matkasse?Jeg vil veldig gjerne teste Kokkeløren, men de leverer dessverre ikke her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken matkasse?Vi har godt levert, 4 middager hver tredje uke, betaler ca 1100 for 4 middager til 4 mener jeg, syns ikke det er noe å si på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvilken matkasse?Litt på siden kanskje, men vil bare si at hvis man bor slik at det er tilgjengelig er oppskriftene på Oda (hvor man med ett klikk kan legge alle ingrediensene i handlekurven og det er også lett å fjerne ingredienser man har fra før eller ikke ønsker) er en rimeligere måte å både få ny inspirasjon i matveien og samtidig få alt levert på døra.
![]() |
Emneord |
matkasse |
|
|