|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Trenger nye ørepropperHar Jabra Elite 75t som jeg fikk i julegave for en del år siden. Nå er det ikke lyd i høyre propp så det virker som det er på tide med nye.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger nye ørepropperJeg har ikke noen gode tips ettersom jeg bruker ørepropper med snor mellom bak nakken (ettersom jeg ellers kan være distré å legge i fra meg en propp om noen snakker med meg og jeg ikke er redd å miste en om jeg f.eks. sykler). Men, jeg syns at Jabra sitter veldig bra i øret, sammenlignet med mange andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger nye ørepropperJeg er veldig fornøyd med mine Jabra Elite 4 elns og ville kjøpt samme merke igjen, særlig siden de skal stoppe å lage flere....
![]() |
#4 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger nye ørepropperJeg har Jabra Elite Active 75, og vurderer den nyere 10-serien. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|