|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Rethymnon - tips?Jeg og 13-åringen skal til Rethymnon i høstferien. Vi bor litt utenfor sentrum, men gå- eller bussavstand alt ettersom hva vi gidder. Er det noen som har tips til hyggelige og enkle utflukter, gode restauranter eller en strand vi bare MÅ prøve?
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rethymnon - tips?Restaurant Vassilis i trappen opp mot fortet.
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Rethymnon - tips?Jeg synes jo ALLE som er på noenlunde riktig side av Kreta burde dra og se på Knossos og velte seg i minoiske herligheter.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Rethymnon - tips?Takk! Ja, Knossos er på planen, selv om det er litt langt og vi ikke skal ha bil. Busstur høres også fint ut, jeg tror ikke vi skal legge opp til lange gåturer. Barnet blir fort slitent og har også en del utfordringer, så vi må begrense oss litt, men det er greit å ha noen alternativer til å ligge på stranden selv om Sliten Mor TM kunne trengt det mest av alt.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Rethymnon - tips?Hvis dere er byglade, så går bussene mellom Rethymnon og Chania ofte og er av god standard. Men det er godt mulig at dere synes Rethymnon er fint nok i seg selv. Jeg har vært der og husker det som en fin by.
![]() |
![]() |
#8 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Rethymnon - tips?Lenge siden vi var der nå, men koste oss med enkel og god pizza, kosemat, familievennlighet og hyggelige ansatte her: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|