Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kunstige «avskårne» blomster med kvalitet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-24, 23:40   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunstige «avskårne» blomster med kvalitet

Finnes det kunstige blomster av god kvalitet? Jeg mener ikke grønne planter, men blomster til å ha i vase.

Jeg ser at med interiør i nøytrale farger, så hjelper det helt sykt på uttrykket i huset med friske blomster. Men det blir dyrt å kjøpe friske blomster hver femte dag, og dessuten er det ofte ikke blomster i de fargene jeg ønsker. Akkurat nå har jeg en blanding av rustrøde nelliker og greiner med nyper fra naturen i vase, men disse blomstene er på hell.

Jeg kunne tenke meg noen kunstige blomster jeg kan sette i vase i perioder jeg ikke har friske blomster. Men de må ikke se plæstik ut. Jeg var innom Kremmerhuset, siden blomstene deres så nokså fine ut på nettsiden, men i virkeligheten kunne man se limet på bladene. Ikke pent.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.