|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Shopping i Paris for 17-åring?Jeg ble tipset om Marais-området da jeg var i samme ærend for noen år siden. Det var et fint område. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Shopping i Paris for 17-åring?De store boulevardene mellom musee du Lovre og Montmartre. Som bv Haussmann og østover. Vi peilet oss inn på Sephora den gang, fant mange butikker nær de med greit prisnivå. Nå hadde jentene søkt Charlotte Tilbury.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Shopping i Paris for 17-åring?Galeries Lafayette Haussmann, ikke rimelig shopping, men vel verdt et besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Smugleser
|
![]() Sv: Shopping i Paris for 17-åring?Lafayette er mest sånn crazy-dyrt, og se på gærne folk som står i kø for å komme inn i de eksklusive delene. Jeg ville heller dratt til nordsiden av Les Halles, og Saint- Germain- området hvis hun ønsker å handle. Mye hyggeligere. Selv om nydelig utsikt på toppen av Lafayette, ja!
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Shopping i Paris for 17-åring?Mine shoppet en del i la Marais.
![]() |
#8 |
En som trener
|
![]() Sv: Shopping i Paris for 17-åring?Tilbake fra veldig fine dager i Paris. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|