|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Kan man putte svømmeringer/fotballskinner og denslags i Fretex/UFF-containere?Jeg rydder i gangen og har et utvalg dingser av denslags type - sykkelhjelmer, albuebeskyttere og slikt referert til i tittel. Kan jeg putte dem sammen med klær for å gis bort til UFF, eller lager det rot i systemet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Kan man putte svømmeringer/fotballskinner og denslags i Fretex/UFF-containere?Jeg hadde ikke gjort det, selv om tanken er god. Med unntak av leggskinn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Kan man putte svømmeringer/fotballskinner og denslags i Fretex/UFF-containere?Jeg spør altså ikke om jeg kan legge utstyr som ikke kan brukes i disse containerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Kan man putte svømmeringer/fotballskinner og denslags i Fretex/UFF-containere?
Og svaret mitt står seg. Så lenge jeg ikke kunne garantert 100 % av sikkerheten fortsatt var på topp, så hadde ikke jeg gitt det videre til andre sine barn. Derfor har jeg feks. heller ikke solgt gamle bilstoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Kan man putte svømmeringer/fotballskinner og denslags i Fretex/UFF-containere?Jeg har aldri levert slike ting i kleskonteiner. Jeg har levert til loppemarked etter en kjapp vurdering av videre brukbarhet. Svømmeringer ville jeg kastet av sikkerhetsgrunner.
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: Kan man putte svømmeringer/fotballskinner og denslags i Fretex/UFF-containere?Ikke putte i Uff container, men heller ikke kaste. Svømmeringer selges jo ikke som livredningsutstyr, men som noe som skal brukes av ikke svømmedyktige barn under oppsyn. Ser ikke problemet. For øvrig er både leggskinn, sykkelhjelmer og svømmeringer populære artikler på loppemarkedet vårt.
![]() |
#9 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man putte svømmeringer/fotballskinner og denslags i Fretex/UFF-containere?
Nei, jeg gir slikt til nabobarn. Tror ikke jeg ville gitt til UFF pga redd de ville kastet.
![]() |
#10 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kan man putte svømmeringer/fotballskinner og denslags i Fretex/UFF-containere?Slik jeg forstår det, ut fra Fretex sine hjemmesider, kan du levere sånt, men ikke i containeren. Du må levere det i en Fretex-butikk som selger sånt. https://www.fretex.no/levere/
Jeg antar det du beskriver går under "sportsartikler".
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Kan man putte svømmeringer/fotballskinner og denslags i Fretex/UFF-containere?Småsportsartikler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, leggskinn er vel på grensa mellom sportsartikler og klær. Flyteringer vil jeg plassert i grenseland mellom sportsartikler og leker.
![]() |
|
|