|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Praktiske og fine flasker til olje og dressing?Jeg lager veldig mye salat, men eier ikke noe til å oppbevare olje og hjemmelagede dressinger i. Jeg ønsker meg noen som er både praktiske og ok utseendemessig. Tips?
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Praktiske og fine flasker til olje og dressing?Søstrene grene har fine og billige i glass, og jeg mener ikea og Clas ohlson har i plast. Nille har også i glass, tror jeg.
![]() |
#3 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Praktiske og fine flasker til olje og dressing?Jeg har denne her typen, og er veldig godt fornøyd. Syns de er dekorative og fine, samt at de fungerer veldig godt.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Praktiske og fine flasker til olje og dressing?Ikea har disse, som jeg syns er ganske fine. Jeg har nettopp kjøpt salt- og pepperkverna i samme serie.
![]() |
#6 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Praktiske og fine flasker til olje og dressing?
Disse er veldig bra. Jeg har den runde av de to. Den er tett når lokket er på, drypper ikke, søler ikke utenpå flaska, blir ren i oppvaskmaskin. Ikke minst er den enkel å blande sammen når ingrediensene er i flaska. Det er bare å svirre på den så blandes ingrediensene, ganske vesentlig for olje og eddik som jo ikke ønsker blande seg helt. Jeg synes den er ganske fin også.
![]() |
|
|