|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sukk! Jeg er forelsket i en veldig dyr symaskin...Jeg er blitt introdusert til en symaskin som koster det hvite ut av øyet, og jeg er forelsket. Sist redigert av Shun : 10-11-24 kl 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukk! Jeg er forelsket i en veldig dyr symaskin...Høres ut som en veldig god prioritering. Det er mye glede og nytte i en god symaskin. Hvilken maskin er det du har lyst på? Jeg har også en jeg sikler på, men som jeg ikke kan forsvare økonomisk både fordi jeg har flere dyre maskiner fra før og fordi jeg, som hovedsaklig syr bunadene mine med når og tråd på 1800-talls vis, slett ikke har bruk for flere maskiner. Men det hadde jo vært gøy… |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Er fornøyd
![]() Sv: Sukk! Jeg er forelsket i en veldig dyr symaskin...Denne her; Janome Memory Craft 6700P. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Sukk! Jeg er forelsket i en veldig dyr symaskin...
Veldig god maskin. Jeg har rettsømvarianten (HD9). Solide sterke maskiner begge to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Sukk! Jeg er forelsket i en veldig dyr symaskin...Sånne forelskelser kjenner jeg alt for godt til. Så jeg må glemme denne tråden før jeg havner utpå igjen.
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Sukk! Jeg er forelsket i en veldig dyr symaskin...Har du pengene, så kjør på. Tenk som en mann, er mitt mantra her - og tenker på menn som kjøper motorsykler, snøscootere, veteranbiler og andre dyre hobbytinlg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Er fornøyd
![]() Sv: Sukk! Jeg er forelsket i en veldig dyr symaskin...Takk for innspill! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Sukk! Jeg er forelsket i en veldig dyr symaskin...
Er det noe jeg har lært av å ha vært innom ymse forskjellige hobbyer, så er det at det sjelden er feil å kjøpe kvalitetsutstyr og dermed betale noen kroner mer enn man strengt tatt må. Alt for ofte har jeg opplevd å betale lite og dermed få dritt. Det er ganske ødeleggende for hobbyentusiasmen.
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Sukk! Jeg er forelsket i en veldig dyr symaskin...Har du penger til den? I såfall kjøp den. Du vil sannsynligvis ha mye glede av den.
![]() |
#11 |
![]() Sv: Sukk! Jeg er forelsket i en veldig dyr symaskin...Så lenge økonomien tillater det og interessen er der, er det ingenting å lure på. Skal man ha glede av en hobby, er det viktig med skikkelig utstyr. Det gjelder enten man er 7 år og liker å tegne eller om man er voksen og vil sy. Å tegne med dårlige fargeblyanter er ikke gøy og det er heller ikke gøy å sy med en dårlig symaskin. Spør du meg, er det når man er nybegynner man trenger ordentlig utstyr. Starter man med en dårlig symaskin, er det fort gjort at all sylyst forsvinner før man kommer ordentlig i gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Er fornøyd
![]() Sv: Sukk! Jeg er forelsket i en veldig dyr symaskin...Jeg har en nå tre år gammel Pfaff Ambition 620. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
hobby, innkjøp, investering, symaskin |
|
|