Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva handler man på LIDL?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-07, 18:39   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Hva handler man på LIDL?

Ja, det spør jeg! Bare synet av denne butikken fra utsiden har ikke fått meg til å gå inn ennå, men jeg har skjønt at det er enkelte ting de har som visstnok er både bra og billig. Hva handler du på Lidl?

Gammel 24-08-07, 18:42   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva handler man på LIDL?

Fint lite gitt - er der nesten aldri, meeeen de har da følgende:
Olden boble m/eple i litersflasker.
Ostekjeks som er kjempegode (og fete)
Roiboos te

Juicer med forskjellige smaker - fersken f.eks.

Gammel 24-08-07, 18:55   #3
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

200mg Vitamin C brusetabletter. Og grønnsaker.

Gammel 24-08-07, 18:58   #4
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oppvaskmiddel - W5 til en tier for en liter (iflg mamma som har kjøpt for meg). Lukter kjempegodt og er bra!

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 18:59   #5
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke komme på en eneste god grunn til å handle på Lidl.
Det eneste måtte være Apfelschorle og Kvark, men selv det klarer jeg meg fint uten.

Jeg liker å handle alt på et sted og det hadde jeg ikke klart på Lidl (og ikke hadde jeg ønsket det heller).

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 18:59   #6
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Ingenting

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 19:05   #7
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt ingenting!

Jeg har smakt god pils fra Lidl, men god pils finnes det flere steder. Lidl er ingen butikk for Liven.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 19:06   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bleiene er billige og faktisk ganske bra. Vi brukte dem litt da vi bodde i Sverige, men jeg gidder ikke ta buss eller bil ens ærend til Lidl på Grønland for å kjøpe dem her.

Gammel 24-08-07, 19:09   #9
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Her er noen nyttige tips

http://www.foreldreportalen.no/forum...highlight=Lidl

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 19:12   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rettferdig økosjokolade.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 19:39   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lidl har veldig god iskrem, faktisk - og liker du frossenpizza er Lidl sin overraskende god på smak.

Hilsen lille meg og mannen som lo oss skakke da svigerfar sa vi fikk Lidlpizza til kveldsmat en dag vi var der! "Lidl-pizza - hallo!?"

Den var som sagt overraskende mye bedre enn Grandioza...

Gammel 24-08-07, 20:10   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, det spør jeg! Bare synet av denne butikken fra utsiden har ikke fått meg til å gå inn ennå, men jeg har skjønt at det er enkelte ting de har som visstnok er både bra og billig. Hva handler du på Lidl?

Jeg handler ikke på Lidl av samme grunn som deg. Men hadde de virkelig hatt noe som var billig og bra, så er jeg ikke så snobbete at jeg ikke går inn. Jeg vet bare ikke hva.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 20:28   #13
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tiramisu-is og kyllingnuggets. De har kyllingnuggets som er laget av rent kjøtt, ikke farse. Dessverre koster de det hvite ut av øyet. Ca. 80 kroner for 500 gram. I Spania er prisen 20 kroner, der spiser vi dem ofte.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 20:30   #14
Anonyma
Aktiv

Anonyma sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har ikke vært der så ofte jeg heller, men de har rimelig snop , gode brødvarer, grønnsaker og såpe. Handler litt om jeg er i nærheten, men drar ikke i ens ærend til Lidl for handlingen, liker også å gjøre med ferdig med alt på ett sted.

Gammel 24-08-07, 20:30   #15
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Om jeg er der. Har kun vært der et par ganger, så er det billig og fin frukt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 20:35   #16
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

De har en fantastisk god kaffe der! Den er i en rød pakke og det står Kenya, Guatemala, Colombia med store bokstaver på pakka.
Vi kjøper også tortillaer (billige og bra), juice, goudaost og popcorn med smørsmak på Lidl når vi en sjelden gang er der.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 20:36   #17
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri handlet på Lidl. Handler stort sett på ICA og OBS. men rettferdig økosjokolade høres jo bra ut

Gammel 24-08-07, 20:39   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

men rettferdig økosjokolade høres jo bra ut

Jupp, jeg fant det når jeg kjøpte vann til oss den gangen. Så du har handlet der, indirekte.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:03   #19
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Bleier handler jeg der. De er skikkelig gode, og til "gi bort pris" De fungerer bedre enn Pampers og Libero for vår del. Bare synd jeg ikke prøvde dem før snuppa hadde passert 1,5 år. Jeg ble faktisk veldig overrasket. Ingen lekkasje om natten etter vi startet med dem. Handler også is og juice der. Men jeg finner langifra alt det jeg ønsker på den butikken. Er nemlig "redd" å forsøke nye ting

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:08   #20
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Dopapir
Bleier
Muslibarer
Potetmos (uten melk)

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.