|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva handler man på LIDL?Ja, det spør jeg! Bare synet av denne butikken fra utsiden har ikke fått meg til å gå inn ennå, men jeg har skjønt at det er enkelte ting de har som visstnok er både bra og billig. Hva handler du på Lidl?
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?Fint lite gitt - er der nesten aldri, meeeen de har da følgende:
![]() |
#3 |
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?200mg Vitamin C brusetabletter. Og grønnsaker.
![]() |
#4 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?Oppvaskmiddel - W5 til en tier for en liter (iflg mamma som har kjøpt for meg). Lukter kjempegodt og er bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?Jeg kan ikke komme på en eneste god grunn til å handle på Lidl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?Bleiene er billige og faktisk ganske bra. Vi brukte dem litt da vi bodde i Sverige, men jeg gidder ikke ta buss eller bil ens ærend til Lidl på Grønland for å kjøpe dem her.
![]() |
![]() |
#9 |
anglofil
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?Her er noen nyttige tips |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?Lidl har veldig god iskrem, faktisk - og liker du frossenpizza er Lidl sin overraskende god på smak.
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?
Jeg handler ikke på Lidl av samme grunn som deg. Men hadde de virkelig hatt noe som var billig og bra, så er jeg ikke så snobbete at jeg ikke går inn. Jeg vet bare ikke hva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?Tiramisu-is og kyllingnuggets. De har kyllingnuggets som er laget av rent kjøtt, ikke farse. Dessverre koster de det hvite ut av øyet. Ca. 80 kroner for 500 gram. I Spania er prisen 20 kroner, der spiser vi dem ofte.
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?Har ikke vært der så ofte jeg heller, men de har rimelig snop
![]() |
#16 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?De har en fantastisk god kaffe der! Den er i en rød pakke og det står Kenya, Guatemala, Colombia med store bokstaver på pakka.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?Har aldri handlet på Lidl. Handler stort sett på ICA og OBS. men rettferdig økosjokolade høres jo bra ut
![]() |
#19 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hva handler man på LIDL?Bleier handler jeg der. De er skikkelig gode, og til "gi bort pris" De fungerer bedre enn Pampers og Libero for vår del. Bare synd jeg ikke prøvde dem før snuppa hadde passert 1,5 år. Jeg ble faktisk veldig overrasket. Ingen lekkasje om natten etter vi startet med dem. Handler også is og juice der. Men jeg finner langifra alt det jeg ønsker på den butikken. Er nemlig "redd" å forsøke nye ting |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|