Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva er de beste hodetelefonene til trening?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-24, 11:25   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er de beste hodetelefonene til trening?

Mine grønnjæ**** irriterende hodetelefoner som jeg brukte til trening, har (endelig) sagt takk for seg, så nå må jeg kjøpe meg nye. Jeg liker ikke sånne som sitter rett inn i øret, de føler jeg bare faller ut. Men de må sitte godt og ikke være superkompliserte og/eller vanskelige å lade. Er villig til å betale litt, men alt er relativt.

Hva anbefaler dere?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-24, 13:24   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de beste hodetelefonene til trening?

Venter spent på svarene du får her. Jeg bruker ganske store hodetelefoner som sitter utenpå ørene og har bøyle over hodet, ikke det mest praktiske for trening, men jeg greier heller ikke å ha noe inni ørene. Enten detter de ut (gjelder de aller fleste), eller så er det svært ubehagelig. Og ja, jeg har prøvd veldig mange "knotter" med ulik form og størrelse. Jeg kan heller ikke bruke vanlige ørepropper for lyddemping, a la sov-i-ro, fordi det er veldig ubehagelig, så jeg har bare gitt opp å kunne putte noe som helst inn i ørene. Men antar det må finnes en mellomting mellom det, og de store, behagelige, men lett upraktiske hodetelefonene jeg har nå.

Gammel 14-11-24, 13:44   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt Beats Powerbeats Pro og det er virkelig ikke noe for meg. Ofte ble bare den ene siden ladet, og jeg måtte ta dem inn og ut av ladeesken flere ganger før jeg fikk lyd på begge ørene. De satt ikke likt på begge sider, og jeg klarte ikke å justere dem så de satt likt. Og sa hadde de en skikkelig vakuumfølelse, slik at jeg ikke kunne ha dem i ørene når jeg slo av musikken, det ble for ubehagelig.

Tidligere hadde jeg Plantronics, som jeg absolutt elsket, selv om de så litt kårni ut med den bøylen bak hodet:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-24, 13:55   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prøvd slike fra Plantronics (mannen hadde), men de fungerte ikke for meg på grunn av hår. Det vil si de fungerer med langt hår og en litt høy hestehale, men med halvlang bob (slik jeg har nå) fungerer de absolutt ikke, verken utenpå eller innenfor håret. Dessuten likte jeg ikke å ha de greiene rundt ørene. I alle fall ikke når håret gjorde at de flyttet på seg :sær:

Gammel 14-11-24, 13:59   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Kanskje dere finner noe her.
https://www.loepeshop.no/inspiration...-til-sport-lob
https://www.netonnet.no/art/lyd/hode...efoner-trening

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-24, 17:32   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har noe av samme utfordring, og lurer på om jeg har lyst til å teste disse: https://www.elkjop.no/product/tv-lyd...elefoner/10078

Koss portapro er jo klassiske, men mannen mener at de ikke har så god lydkvalitet. Han og jeg her svært ulike krav til lydkvalitet, så jeg har uansett lyst til å teste.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.