|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert optimist
|
![]() Gode garnbutikker i Oslo/Bærum/AskerStoresøster er ikke kjent og lurer på om den på Sandvika storsenter er bra, ev. om det er andre som er å anbefale?
Nenne Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04) Sist redigert av Nenne : 18-11-24 kl 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Gode garnbutikker i Oslo/Barum/AskerI Oslo syns jeg stort sett alle er ganske gode. Jeg bruker mest Strikke-Lilly på Bjølsen, Fru Kvist på Løkka (finnes også i Øvre Slottsgate) og den på Storo.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gode garnbutikker i Oslo/Barum/AskerHvis jeg skal unne meg fint garn, går jeg på Fru Kvist i Øvre Slottsgate. Ellers handler jeg på Nøstet Mitt på lokalsenteret eller på Strikkedilla på Oslo City.
![]() |
![]() |
#6 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode garnbutikker i Oslo/Barum/AskerStoffhjørnet i Sandvika har bra garnutvalg. Ligger ikke på senteret, men på den andre siden av toglinjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gode garnbutikker i Oslo/Barum/AskerStrikkesalongen på Høvik er helt fantastisk! Nydelig garn og veldig hyggelige folk. https://strikkesalongen.no
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gode garnbutikker i Oslo/Barum/AskerDet må jo være gangavstand fra jobben hennes. Takk, Pøblis.
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Gode garnbutikker i Oslo/Bærum/AskerFru Kvist er veldig fin og inspirerande, men dessverre litt overprisa (og rett ved jobb …). Ulljentene på Kjelsås og Garntopia på Helsfyr har nykje av same utvalet og er litt rimeligste. Elles er eg glad i Husfliden på Glassmagasinet og Nøstet mitt, fordi dei fører Rauma og Hillesvåg.
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode garnbutikker i Oslo/Bærum/AskerStrikkesalongen på Høvik og Garntopia på Helsfyr er mine faste garn-langere
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Gode garnbutikker i Oslo/Bærum/AskerJeg foretrekker også Garntopia foran FruKvist, blant annet er de litt billigere, samt at jeg liker at de har en litt mer "nedpå" profil enn FruKvist har. De er lett tilgjengelig via T-bane, det er typ fire minutter å gå fra Helsfyr t-banestasjon.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gode garnbutikker i Oslo/Bærum/AskerJeg stemmer i med Stoffhjørnet i Sandvika. Liten butikk men utrolig spennende utvalg (det er ikke den på senteret). Strikkesalongen på Høvik er en god toer for meg. (gangdistanse fra toget) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Gode garnbutikker i Oslo/Bærum/AskerAriande Garn på CC Vest.
![]() |
#17 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode garnbutikker i Oslo/Bærum/AskerJeg pleier å handle på Lana på holmensenteret, men jeg kjøper ikke så mye dyrt og fancy garn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|