|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Forsikringer - hvor er du forsikret?Jeg syns forsikringspremien har blitt noe hinsides dyrt.
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Forsikringer - hvor er du forsikret?Det pleide å være veldig gode avtaler der. Broren min jobbet kort for NSB og kom inn der i den forsikringsordningen og han klorer seg fas,t selv om det er lenge siden han jobbet der.
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forsikringer - hvor er du forsikret?Vi er veldig fornøyde med Gjensidige. Har en bil, villa, innbo og ulykkesforsikring. Vi betaler månedlig og det blir til sammen under 15000 i året (ingen spesielle avtaler).
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Forsikringer - hvor er du forsikret?De fleste selskapene har økt prisene betydelig siste året, årsaken er både på grunn av inflasjon og på grunn av økt mengde skademeldinger, så det at prisen har økt er nok mye på grunn av det. Likevel skader det aldri å ta en runde og sjekke med andre selskaper, for å se om det er mulig å enten presse ned prisen der du er eller å få bedre priser andre steder. Jeg ville i hvert fall sjekket med Gjensidige, If, Storebrand, Tryg og Fremtind (som i vesentlig grad selges gjennom DNB og Sparebank1).
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Forsikringer - hvor er du forsikret?Jeg sjekket Tryg tidligere i år, med NITO rabatter. Og der blir summen omtrent det samme som hos JBF, men hos JBF har vi fri kjørelengde og hos Tryg måtte vi da sette den til 30 000 i året.
![]() |
#6 |
Tatt på
|
![]() Sv: Forsikringer - hvor er du forsikret?Har det meste gjennom LO favør og dermed Fremtind.
![]() |
#7 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forsikringer - hvor er du forsikret?Jeg har bolig, innbo, bil, campingvogn og reise forsikret i Tryg. Fikk best pris der siden jeg er medlem av NITO. Har personforsikringer (liv, ufør, kritisk sykdom) hos Fremtind. Har hatt en sykdom tidligere som gjør at jeg ikke får like god dekning hos andre selskap.
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Forsikringer - hvor er du forsikret?Du må bare få tilbud flere steder. Vi har hus super, bil med fulkasko+leiebil, reiseforsikring, to hundeforsikringer, innbo og ulykkesforsikring i frende og fikk tilbud på det samme hos tryg og de skulle ha 20 000 mer i året. Det er galskap.
![]() |
|
|