Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ringer på telefon, svarer ikke på epost

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-24, 09:38   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Ringer på telefon, svarer ikke på epost

Er det greit at et foretak som har oppdrag på vegne av det offentlige (spesialsko) ikke svarer på epost, men tydeligvis finner ut av telefonnummeret mitt og ringer meg istedenfor å svare på spørsmål på epost?

De skriver opp eposten sin som mulighet for å kontakte de. De har tydeligvis søkt opp telefonnummeret mitt, jeg har ikke gitt dem det.

Skrev en epost til de, ett døgn etter ringer de meg. Jeg har ikke tid til å ta telefonen, så skriver en epost igjen om at jeg ønsker svar på epost. Dagen etter prøver de å ringe meg igjen. Svarer tydeligvis ikke på epost..

Mener de skrev et sted at de prøvde å svare innen 24 timer hvis man kontaktet de på epost.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.