|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?Eller, ikke kan stryke er slemt, han er ikke helt ute og kjøre, men han er ikke dreven heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?Steamer er bra, men jeg tror den må koste noe mer enn den fra Phillips som jeg kjøpte på Clas. Den funker, men det er en del jobb. Jeg bruker den på duker også - direkte på bordet.
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?Steamer, ja, men jeg må legge til at det ofte er nødvendig å være to personer når man steamer; En som holder og en som steamer. Det går jo å gjøre det selv, også, men mye lettere når man er to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?Min sønn, som bruker endel skjorter, bruker steamer, og det funker fint til hans behov. Mindre styr enn å stryke også, syns både han og jeg. Det blir ikke nødvendigvis perfekt, men ser helt greit ut. Tror kanskje vi har en Phillips, en ganske rimelig en.
![]() |
#6 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?Steamer; ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?
Jeg syns det fungerer bra om man har hengt opp plagget på noe, da går det bra å være alene. Man drar med en hånd og holder steameren med den andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?Ser det har kommet mange gode tips her, men dersom man har kleskode med strøket skjorte så tar det ikke mange runder med øving før man faktisk kan å stryke.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?Hva med sånne oppblåsbare skjortestrykere?
![]() |
#10 |
|
Vi (eller mannen min) har en slik og han elsker den. Sønnen brukte den også mye når han bodde hjemme. Jeg har mye plagg i stretch og da fungerer den ikke så bra ettersom plagget da blir stort, men ellers perfekt for litt fuktet plagg. Men den tar litt plass å oppbevare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
Ja, jeg henger i vinduskarmen.
![]() |
#12 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?Vi har bare hatt steameren et par måneder, så jeg trenger nok å øve litt mer for å få det bedre til alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?Jeg hater å stryke og er kjempedårlig til det, men steameren får jeg til å bruke med godt og raskt resultat.
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?Jeg har nå kjøpt en sånn på Finn til mannen min til jul. Tenker han blir kjempeglad.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er den beste skjortestrykedingsen til en som ikke kan stryke?Jeg har steamer med stativ, funker utrolig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Javel
|
Vi har også en type sånn (kjøpt på Obs for flere år siden)og jeg synes den fungerer veldig bra. Ikke like bra på innsvingte dameskjorter, men til mannens er den helt super
![]() |
|
|