|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Oppskrift på berlinerkranser (Palmen?)Jeg har funnet ut at jeg skal lage Berlinerkranser. Det har jeg aldri gjort før, men jeg har farmors gamle sånn der presse-ting (nå var jeg god, gitt), så dette skal gå fint.
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på berlinerkranser (Palmen?)Jeg pleier å bruke Tine sin oppskrift, de blir gode.
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Oppskrift på berlinerkranser (Palmen?)Det baker jeg i dag også. Jeg har halvert porsjonen, men originalstørrelsen her gir ca. 60 stykker.
![]() |
#5 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på berlinerkranser (Palmen?)Jeg bruker også Tine sin, den blir alltid (altfor) god.
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Oppskrift på berlinerkranser (Palmen?)Det viser seg at den jeg bruker er Tines. Så da er alle enige i grunnen.
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: Oppskrift på berlinerkranser (Palmen?)Jepp. Jeg bruker Tine sin. Men bruker halvt om halvt med smør og margarin. Bare smør syns jeg gjør deigen umulig kort å jobbe med.
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Oppskrift på berlinerkranser (Palmen?)
Øhhhh, det kan forklare ganske mye. For de gangene jeg har hatt ansvar for deigen så har du klaget, og jeg har kun brukt smør, for jeg er trofast mot oppskriften.
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Oppskrift på berlinerkranser (Palmen?)
Jepp, det gjorde jobben mye enklere da jeg lærte det i fjor! Jeg leste det hos Krem.no-Elin.
![]() |
|
|