|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Når bruker du omtanke/care i FacebookJa, når bruker du den her i Facebook? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookSom omtanke. Har brukt den ved dødsfall, når noen deler noe kjipt, slik som du tenker.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 02-01-25 kl 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookJeg bruker den slik Karamell og Pelen gjør det. Og blir av og til overrasket ad hvordan andre bruker den. Det er litt gøy og kos og lærerikt syns jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookBruker den som deg, Pelen. Har også sett den brukt slik du beskriver.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookJeg får den en del når jeg mener å være morsom på egen bekostning. Da skulle jeg heller hatt latteremojis, for jeg fisker ikke etter sympati.
![]() |
#7 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookSom Pelen og Karamell.
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookVed dødsfall, sykdom, sorg eller samlivsbrudd. Muligens også hvis noen legger ut noe opprørende ift menneskerettighetsbrudd, krig etc.
![]() |
#11 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookJeg bruker den også som deg, Pelen (og flere), og stusser over en venn som bruker den i alle bursdagsgratulasjoner som vedkommende kommenterer/reagerer på.
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i Facebook
Jeg bruker den som deg, når jeg tenker at noen trenger en klem.
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookNok en FB-bruker som gjør som Pelen og har stusset på at andre bruker den der jeg ville putta et hjerte.
![]() |
#14 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookJeg bruker den sånn som dere. Det hender jeg også stusser over folks bruk av den, men tolker den uansett som at noen har reflektert/reagert litt mer enn tommel opp, og det er hyggelig uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookJeg er en av dem som ikke har skjønt at man kun skal bruke omtanke-smiley når det har skjedd noe trist. Jeg gir den også som en klem, og ikke kun når "noen-har-dødd-klem". For meg er det ikke kjempestor forskjell på de to hjertesmileyene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookBruker den som de fleste andre. Først om fremst når det har skjedd noe kjipt |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookJeg bruker den som en klem. Jeg hr ikke lagt merke til noe bruk av denne smileyen som jeg stusser på, regner med det er positivt ment.
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookMine unger korrigerer meg stadig i min bruk av emojis, men jeg antar at jeg er helt på linje med folk flest rundt 50.
![]() |
![]() |
#19 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookDet er ikke ofte jeg bruker denne, men når jeg gjør det er det som en trøsteklem ja, når noen er lei seg for noe. Mine unger setter aldri sine ben
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 03-01-25 kl 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
♡
|
![]() Sv: Når bruker du omtanke/care i FacebookBruker den veldig sjelden, og da om det er noen som trenger ekstra omtanke.
![]() |
|
|