|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Favorittbøker lest i 2024?Hvilke bøker likte dere best i 2024?
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 07-01-25 kl 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Favorittbøker lest i 2024?Jeg velger meg ut ni, i vilkårlig rekkefølge. Hvis jeg skal trekke fram én som den mest gripende, tror jeg det må være Intermezzo. Samtidig elsket jeg virkelig premisset og overskuddet i Kilder til begeistring.
![]() |
#3 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Favorittbøker lest i 2024?Jeg burde sannelig ha som nyttårsforsett å notere ned bøkene jeg leser, for det er ikke så lett å komme på en slik liste. (Og jeg elsker slike lister!) Men jeg prøver meg med denne, hovedsakelig basert på utlånshistorikken fra Deichman.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Favorittbøker lest i 2024?Jeg måtte inn på goodreads og se, i 2024 leste jeg rett over 100 bøker.
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Favorittbøker lest i 2024?
Denne likte jeg også veldig godt, men den røk ut fordi Fosse fylte opp «nynorsk bok om gammel vestlendings siste dag»-kvoten.
Og denne er egentlig på min toppliste også, men siden det var 3. gangs-lesing, tok jeg den ikke med denne gangen.
Sant det er stas med lister?
![]() |
#6 |
One of These Days
|
![]() Sv: Favorittbøker lest i 2024?Favorittene mine fra 2024 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Favorittbøker lest i 2024?Ooo, i tilfeldig rekkefølge:
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Favorittbøker lest i 2024?Vanskelig å velge, men jeg tror jeg lander på disse ...
![]() |
|
|